حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17810 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۳
شناسه : 37607

اعضای ستاد استان اقصادی مقاومتی یزد در سفر به شهرستان زارچ در ادامه بازدیدهای میدانی از ۳ واحد تولیدی این شهرستان بازدید کردند. اعضای ستاد اقتصاد مقاومتی قوه قضاییه در استان یزد با حضور در شهرستان زارچ از ۲ واحد تولیدی و صنعتی موفق این شهرستان در حوزه نساجی و یک واحد نیمه فعال شهرک […]

پ
پ

اعضای ستاد استان اقصادی مقاومتی یزد در سفر به شهرستان زارچ در ادامه بازدیدهای میدانی از ۳ واحد تولیدی این شهرستان بازدید کردند.

اعضای ستاد اقتصاد مقاومتی قوه قضاییه در استان یزد با حضور در شهرستان زارچ از ۲ واحد تولیدی و صنعتی موفق این شهرستان در حوزه نساجی و یک واحد نیمه فعال شهرک صنعتی ولیعصر شهرستان زارچ در حوزه فناورانه بازدید کردند.

در ادامه اعضای این ستاد با حضور در نشست ستادی اقتصادی مقاومتی در فرمانداری شهرستان زارچ، جهت رفع موانع پیش روی این واحدهای تولیدی تصمیماتی اتخاذ کردند.

رئیس کل دادگستری استان یزد در حاشیه این نشست، گفت: نوعا مشکلات واحدهای بازدید شده در حوزه نساجی تسهیلات شامل سرمایه در گردش و ثابت بود که مقررشد: بانک های عامل ظرف مدت ۱۰ روز نسبت به تامین اعتبار لازم اقدام کنند.

غلامعلی دهشیری تصریح کرد: واحد فناور غیر فعال نیز با مشکلاتی در حوزه تامین برق و گاز روبرو بود که مقرر شد تا حمایت های لازم از این مجموعه جهت بازگشت به چرخه تولید صورت گیرد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.