حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17826 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۵
شناسه : 37610

جلسه شورای مرجع ملی کنوانسیون مبارزه با فساد با حضور وزیر دادگستری و نمایندگان دستگاه‌های عضو برگزار شد. امین حسین رحیمی، وزیر دادگستری در این نشست که با محوریت ارائه گزارش برگزاری جلسات بازدید کشوری کنوانسیون مبارزه با فساد تحت عنوان سازوکار مرور، موضوع استفاده از ظرفیت بند ۶ ماده ۴۴ کنوانسیون برای استرداد مجرمین […]

پ
پ

جلسه شورای مرجع ملی کنوانسیون مبارزه با فساد با حضور وزیر دادگستری و نمایندگان دستگاه‌های عضو برگزار شد.

امین حسین رحیمی، وزیر دادگستری در این نشست که با محوریت ارائه گزارش برگزاری جلسات بازدید کشوری کنوانسیون مبارزه با فساد تحت عنوان سازوکار مرور، موضوع استفاده از ظرفیت بند ۶ ماده ۴۴ کنوانسیون برای استرداد مجرمین و بررسی لایحه الحاق دولت جمهوری اسلامی ایران به آکادمی بین‌المللی مبارزه با فساد برگزار شد، با تبریک فرارسیدن دهه فجر انقلاب اسلامی و اعیاد ماه رجب، از دست‌اندرکاران برگزاری سازوکار مرور تشکر و بر تکمیل و ارائه گزارش نهایی تا حصول نتیجه تاکید کرد.

سیدعلی کاظمی دبیر مرجع ملی کنوانسیون مبارزه با فساد نیز در این نشست، با اشاره به برگزاری موفق سازوکار مرور، تبیین و ارزیابی اقدامات دستگاه‌ها و بخش های مختلف کشور در فرایند مبارزه با فساد را آغازی برای تلاش، هم‌افزایی و هماهنگی بیشتر در این زمینه برشمرد.

در ادامه این نشست موضوع استفاده از ظرفیت بند ۶ ماده ۴۴ کنوانسیون برای استرداد مجرمین و بررسی لایحه الحاق دولت جمهوری اسلامی ایران به آکادمی بین‌المللی مبارزه با فساد توسط حاضرین به بحث و تبادل نظر گذاشته شد.

جلسه ملاقات مردمی وزیر دادگستری برگزار شد

امین حسین رحیمی صبح امروز یکشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ در قالب ملاقات مردمی، میزبان تعدادی از هموطنان بود.

وزیر دادگستریی در این ملاقات‌ها که به مناسبت ایام الله دهه فجر برگزار شد، با ۸ نفر از مراجعین به صورت چهره به چهره دیدار و ضمن بررسی مسائل مطروحه و مشکلات شان، دستوراتی را صادر و راهنمایی های لازم را ارائه کرد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.