حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17823 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۱
شناسه : 37540

 حجت الاسلام اکبری با اشاره به بازدیدهای مختلف از حوزه‌های قضایی از جمله بایگانی‌های راکد و حجم بالای پرونده‌ها در بایگانی راکد حوزه‎های قضایی استان مازندران، بیان کرد: روسا و دادستان‌های هر حوزه قضایی باید نظارت لازم درمورد پالایش پرونده‌های موجود و ارسال پرونده‌ها به استان داشته تا بتوان بخش بزرگی از فضای فیزیکی هر […]

پ
پ

 حجت الاسلام اکبری با اشاره به بازدیدهای مختلف از حوزه‌های قضایی از جمله بایگانی‌های راکد و حجم بالای پرونده‌ها در بایگانی راکد حوزه‎های قضایی استان مازندران، بیان کرد: روسا و دادستان‌های هر حوزه قضایی باید نظارت لازم درمورد پالایش پرونده‌های موجود و ارسال پرونده‌ها به استان داشته تا بتوان بخش بزرگی از فضای فیزیکی هر دادگستری و بخشی از بایگانی‌های راکد آزاد و فضای بیشتری برای خدمت رسانی به مردم ایجاد شود.

وی تلاش تمامی کارکنان دستگاه قضایی استان را برای انجام این امر مهم ضروری دانست و تاکید کرد: این نوع برنامه‌ها و تلاش‌ها می‌تواند در پیشبرد دیگر اهداف دستگاه قضایی مثمر ثمر باشد.

رئیس کل دادگستری استان مازندران اظهار کرد: در ۱۰ ماه سال جاری، یک میلیون و ۴۳ هزار و ۵۲۳ فقره پرونده ثبت اطلاعات فرم در رایانه، یک میلیون و ۷۴ هزار و ۱۲۰ فقره پرونده نیز اسناد ضروری اسکن و ۵۴۷ هزار و ۶۶۸ فقره پرونده امحا شد که در مجموع یک هزارو ۹۶ متر مساحت اداری با مدیریت معاون فناوری اطلاعات وبرنامه ریزی، معاونت مالی، پشتیبانی و عمرانی و همکاری روسا و دادستان‌های استان آزاد شد.

حجت الاسلام والمسلمین اکبری گفت: برنامه ما این است که با تلاش تمامی همکاران تا پایان سال بتوانیم تمامی پرونده‌ها را پالایش و پرونده‌های عادی و غیرقابل استفاده را امحا کنیم.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.