حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17827 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۲
شناسه : 37451

احمدرضا بهرامی اظهار کرد: ملاک عمل در دستگاه قضایی تکریم ارباب رجوع و حفظ کرامت انسانی شهروندان است و بر این اساس کارکنان و مقامات قضایی استان بیشترین دغدغه خود را بر رسیدگی سریع به مشکلات مردم و تلاش برای اجرای عدالت و کسب رضایتمندی شهروندان قرار داده‌‎اند. وی افزود: مسئولان حوزه‌های استان از ابتدای سال […]

پ
پ

احمدرضا بهرامی اظهار کرد: ملاک عمل در دستگاه قضایی تکریم ارباب رجوع و حفظ کرامت انسانی شهروندان است و بر این اساس کارکنان و مقامات قضایی استان بیشترین دغدغه خود را بر رسیدگی سریع به مشکلات مردم و تلاش برای اجرای عدالت و کسب رضایتمندی شهروندان قرار داده‌‎اند.

وی افزود: مسئولان حوزه‌های استان از ابتدای سال جاری به صورت هماهنگ روزهای دوشنبه را برای ملاقات‌های مستقیم با مردم و رسیدگی به درخواست‌های مراجعان اختصاص داده و علاوه بر آن بر حسب ضرورت در سایر ایام هفته و در خلال جلسات رسیدگی نیز با مردم دیدار داشته‌اند.

رئیس کل دادگستری استان چهارمحال و بختیاریبا بیان اینکه مسئولان قضایی استان چهارمحال و بختیاری در ۹ ماهه اخیر سال جاری به مشکلات قضایی ۲۶ هزار و ۷۳۹ نفر از مراجعان رسیدگی کردند، تصریح کرد: طی ۹ ماهه اخیر بیشتر موضوعات مطرح شده در جلسات دیدارهای مردمی شامل مشاوره و معاضدت قضایی، درخواست اعمال ماده ۴۷۷ قانون آئین دادرسی کیفری و رسیدگی به مسائل زندانیان از قبیل: عفو، آزادی مشروط، اعطاء مرخصی و… بوده است.

وی افزود: علاوه بر انجام ملاقات‎های حضوری مدیران قضایی در محل کار، مقامات ارشد دستگاه قضا طی مناسبت‌های مختلف در مساجد و اماکن عمومی نیز با مردم دیدار داشته‌‎اند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.