حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Tuesday, 19 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17809 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۰
شناسه : 37390

 ناصر عتباتی اظهار کرد: پس از مدتها اقدام اطلاعاتی، طی یک عملیات منسجم، باند بزرگ قاچاق مواد مخدر درارومیه منهدم و ازیک دستگاه کامیونت یخچالدار متعلق به قاچاقچیان، مقدار ۱۳۴ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و ضبط شد و در این راستا ۲ نفر متهم دستگیر و ۲ دستگاه خودرو نیز توقیف شدند. […]

پ
پ

 ناصر عتباتی اظهار کرد: پس از مدتها اقدام اطلاعاتی، طی یک عملیات منسجم، باند بزرگ قاچاق مواد مخدر درارومیه منهدم و ازیک دستگاه کامیونت یخچالدار متعلق به قاچاقچیان، مقدار ۱۳۴ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و ضبط شد و در این راستا ۲ نفر متهم دستگیر و ۲ دستگاه خودرو نیز توقیف شدند.

وی ادامه داد: در عملیات دیگر نیز با توجه به اعلام پلیس مبارزه با مواد مخدر سلماس مبنی بر وجود موادمخدر در محلی در این شهرستان موضوع بلافاصله تحت بررسی قرار گرفت و دستورات قضایی لازم توسط دادستانی سلماس صادر و از این محل مقدار ۳۰ کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک کشف و در این راستا نیز۳ نفر متهم دستگیر و ۲ دستگاه خودرو از نوع پژو و پیکان توقیف شدند.

عتباتی در پایان تاکید کرد: برخورد جدی و مبارزه بی امان با سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد مخدر جریان دارد و اجازه فعالیت به این سوداگران مرگ را نخواهیم داد و با هماهنگی مطلوبی که بین دستگاه های انتظامی و امنیتی و قضایی استان ایجاد شده بنیان های مالی این قاچاقچیان از هم پاشیده می شود و برخوردهای قاطع قضایی در انتظار این افراد خواهد بود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.