حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Tuesday, 19 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17809 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۶
شناسه : 37413

 حیدر آسیابی در بازدید از ناحیه صنعتی کلاله از پیگیری صدور سند تفکیکی برای واحدهای تولیدی این شهرک خبر داد. رئیس کل دادگستری گلستان گفت: در موضوع تملک ِ ۵۰ هکتار زمین شناسایی شده از سوی مسئولان شهرستان کلاله برای توسعه ناحیه صنعتی این شهرستان و ارتقای آن به شهرک صنعتی، همکاری می کنیم. آسیابی […]

پ
پ

 حیدر آسیابی در بازدید از ناحیه صنعتی کلاله از پیگیری صدور سند تفکیکی برای واحدهای تولیدی این شهرک خبر داد.

رئیس کل دادگستری گلستان گفت: در موضوع تملک ِ ۵۰ هکتار زمین شناسایی شده از سوی مسئولان شهرستان کلاله برای توسعه ناحیه صنعتی این شهرستان و ارتقای آن به شهرک صنعتی، همکاری می کنیم.

آسیابی افزود: در بازدید میدانی از ناحیه صنعتی کلاله ، مهم ترین مشکل تولیدکنندگان ، مسئله گاز و تامین نقدینگی بود که با پیگیری آنها از متولیان امر ، به زودی این مشکل هم رفع می شود.

رئیس کل دادگستری استان گلستان پس از استماع مشکلات تولیدکنندگان، بلافاصله با مدیر عامل گاز استان و مدیرعامل شهرک های صنعتی گلستان تماس تلفنی برقرار کرده و با قول مساعد مدیران مذکور، رفع سریع مشکلات اعلامی در دستور کار قرار گرفت؛ ضمن اینکه پیگیری های لازم در رفع مشکل نقدینگی نیز از وعده های دیگر رئیس کل دادگستری گلستان به تولیدکنندگان بود.

رئیس کل دادگستری گلستان را در این بازدید، دادستان مرکز استان و مسئولان قضایی و اجرایی شهرستان همراهی کردند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.