حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Tuesday, 19 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17809 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۴
شناسه : 37403

مراسم تکریم و معارفه سرپرست معاونت فناوری اطلاعات وبرنامه ریزی دادگستری تهران با حضور حاجی رضا شاکرمی قائم مقام رئیس کل دادگستری استان تهران، سیدرضا سجودی معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری کل استان تهران، لطیف سروی معاون نظارت و بازرسی دادگستری و مدیران برنامه ریزی و فناوری اطلاعات دادگستری برگزار شد. قائم مقام […]

پ
پ

مراسم تکریم و معارفه سرپرست معاونت فناوری اطلاعات وبرنامه ریزی دادگستری تهران با حضور حاجی رضا شاکرمی قائم مقام رئیس کل دادگستری استان تهران، سیدرضا سجودی معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری کل استان تهران، لطیف سروی معاون نظارت و بازرسی دادگستری و مدیران برنامه ریزی و فناوری اطلاعات دادگستری برگزار شد.

قائم مقام رئیس کل دادگستری استان تهران در این نشست، شفافیت را سرلوحه مبارزه با فساد دانست و اظهار کرد: در قوه قضاییه ایجاد شفافیت و سالم سازی باید اتفاق بیافتد تا در بخش ها و سازمان های دیگر نیز فساد ریشه کن شود.

شاکرمی با اشاره به اهمیت وظایف و تاثیر اقدامات این حوزه گفت: ارزیابی اقدامات، کارسنجی و آسیب شناسی مشکلاتی که در این حوزه وجود داشته، ضروری است.

شاکرمی برنامه ریزی را چراغ راه دادگستری دانست و افزود: برنامه ریزی صحیح و دقیق داشته باشیم و نظارت مناسبی بر اجرای برنامه ها صورت پذیرد، در پایان هر فصل یا ۶ماه و یک سال می توانیم دقیقا گزارش دهیم که با انجام برنامه ها به کجا رسیده ایم، چه اقداماتی صورت گرفته و چه کار و اقداماتی قرار است در آینده انجام شود.

سیدرضا سجودی معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری کل استان تهران نیز در این مراسم، برنامه های زیرساختی قوه قضاییه را بر محور برنامه ریزی و فناوری اطلاعات بیان کرد و گفت: در حوزه منابع انسانی و در راستای تقویت این حوزه آمادگی داریم تا ضمن همکاری گام های روبه جلویی برداریم.

سجودی گفت: تشکیلات دادگستری استان تهران نیازمند نزدیک شدن به واقعیت است و چارت فعلی با حجم کارها و امور دادگستری همخوانی ندارد و ارتقاء چارت دادگستری و ایجاد توازن بین ماموریت ها و تشکیلات ضروری است.

سید محمد شفیعی معاون قضایی رئیس کل و سرپرست جدید معاونت فناوری اطلاعات و برنامه ریزی دادگستری استان تهران نیز با اشاره به برنامه ریز و برنامه محور بودن رییس کل دادگستری استان تهران، در مراسم معارفه خود گفت: بر اجرای نسخه ارتقاء یافته سند تحول و تعالی قوه قضاییه در استان تهران مصمم هستیم و اهتمام لازم را بکار خواهیم گرفت.

درادامه مراسم از تلاش های محسن مقدس سرپرست سابق معاونت فناوری اطلاعات و برنامه ریزی دادگستری تقدیر شد و سید محمد شفیعی به عنوان سرپرست جدید معاونت فناوری اطلاعات و برنامه ریزی دادگستری استان تهران حکم انتصاب خود را از حاجی رضا شاکرمی قائم مقام رئیس کل دادگستری دریافت کرد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.