حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17826 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۲
شناسه : 37410

حجت الاسلام و المسلمین محمدصادق اکبری در راس یک هیئتی قضایی به ‌منظور نظارت بر نحوه ارائه خدمات به مراجعان از دادگستری و دادسرای شهرستان قائمشهر بازدید کرد. رئیس کل دادگستری استان مازندران با تاکید بر ضرورت رسیدگی به پرونده‌های مسن و معوق در شعب، میزان تعیین اوقات رسیدگی، تعداد پرونده‌های ارجاعی و موجودی در […]

پ
پ

حجت الاسلام و المسلمین محمدصادق اکبری در راس یک هیئتی قضایی به ‌منظور نظارت بر نحوه ارائه خدمات به مراجعان از دادگستری و دادسرای شهرستان قائمشهر بازدید کرد.

رئیس کل دادگستری استان مازندران با تاکید بر ضرورت رسیدگی به پرونده‌های مسن و معوق در شعب، میزان تعیین اوقات رسیدگی، تعداد پرونده‌های ارجاعی و موجودی در شعب مستقر در این شهرستان و انجام به ‌روز امورات قضایی و حقوقی شهروندان را مورد ارزیابی قرار داد.

وی در ادامه ضمن بازدید از شعبه ویژه رسیدگی به دعاوی خانواده بر استفاده بیش از پیش از ظرفیت شوراهای حل اختلاف در حوزه دعاوی مربوط به خانواده تاکید کرد.

رئیس کل دادگستری استان مازندران در جریان بازدید از شعب دادگستری شهرستان قائم شهر بر اهمیت کوتاه کردن فرایند رسیدگی‌های قضایی تاکید کرد و بسیاری از مشکلات موجود در فرایندهای قضایی را ناشی از بروز اطاله در رسیدگی‌های قضایی عنوان کرد.

وی همچنین در ادامه حضور خود در شهرستان قائم شهر، از دادسرای این شهرستان بازدید به‌عمل آورد و نحوه رسیدگی به پرونده ها را مورد بررسی قرار داد .

رئیس کل دادگستری استان مازندران ضمن بازدید از شعب اجرای احکام دادسرای شهرستان قائم شهر، میزان تعیین اوقات را مورد ارزیابی قرار داد و بر کوتاه شدن اوقات رسیدگی تاکید کرد.

حجت الاسلام والمسلمین اکبری در حاشیه بازدید از بخش‌های مختلف دادگستری و دادسرای این شهر به استماع مشکلات و مسائل مطروحه از سوی مراجعان نیز پرداخت.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.