حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Tuesday, 19 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17809 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۹
شناسه : 37408

سیدمصطفی بحرینی از دستگیری آدم ربا و شهادت یک همیار پلیس در درگیری مسلحانه با آدم ربا خبر داد. دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان فارس با بیان اینکه حدود ساعت ۲۳ دیشب فردی ۲۷ ساله، مسلح به سلاح گرم، اقدام به ربایش یک زن و فرزند وی در بلوار شریعتی می کند، گفت: شهروندان […]

پ
پ

سیدمصطفی بحرینی از دستگیری آدم ربا و شهادت یک همیار پلیس در درگیری مسلحانه با آدم ربا خبر داد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان فارس با بیان اینکه حدود ساعت ۲۳ دیشب فردی ۲۷ ساله، مسلح به سلاح گرم، اقدام به ربایش یک زن و فرزند وی در بلوار شریعتی می کند، گفت: شهروندان با اطلاع از وقوع این اقدام مجرمانه قصد کمک به گروگان را داشتند که با شلیک آدم ربا مواجه می شوند.

وی با بیان اینکه گروگان زن در حین درگیری آدم ربا اقدام به پیاده کردن فرزند خود می کند، گفت: در ادامه آدم ربا با تهدید سلاح گروگان خود را به سمت بلوار چمران هدایت می کند که با تعقیب و درگیری پلیس مواجه می شود.

بحرینی با بیان اینکه آدم ربا در بلوار چمران از اتومبیل خود پیاده و به سمت یک چایخانه حاشیه بلوار چمران می رود، گفت: در ادامه درگیری این مجرم با پلیس و مردم، یک همیار پلیس به نام محمود هوشمندی به شهادت رسید.

دادستان مرکز استان فارس با بیان اینکه بلافاصله پس از دریافت گزارش معاون دادستان شیراز و سرپرست دادسرای جنایی و جرائم امنیتی و دو تن از بازپرسان ویژه در صحنه حادثه حضور یافتند، گفت: تحقیقات در خصوص  انگیزه گروگانگیر در حال انجام است.

وی در پایان گفت: پرونده قضایی تشکیل و رسیدگی به آن به صورت ویژه در دستور کار دادگستری استان است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.