حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17823 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۱
شناسه : 37362

موسی خلیل الهی در نشست مشترک دادستان‌های شهرستان‌های استان آذربایجان شرقی پس از استماع مسائل و مشکلات مطرح شده، با اشاره به کمبود نیروی انسانی در دادسراها، از تکمیل مراحل استخدام نیروی اداری و شروع بکار از ابتدای سال آینده در دادگستری استان آذربایجان شرقی و ایجاد واحد مددکاری در دادسرای عمومی و انقلاب تبریز […]

پ
پ

موسی خلیل الهی در نشست مشترک دادستان‌های شهرستان‌های استان آذربایجان شرقی پس از استماع مسائل و مشکلات مطرح شده، با اشاره به کمبود نیروی انسانی در دادسراها، از تکمیل مراحل استخدام نیروی اداری و شروع بکار از ابتدای سال آینده در دادگستری استان آذربایجان شرقی و ایجاد واحد مددکاری در دادسرای عمومی و انقلاب تبریز خبر داد و بر تعامل و همکاری رؤسا و دادستان‌های حوزه‌های قضایی با دستگاه‌ها و سازمان‌های دولتی با حفظ استقلال قضایی، استفاده از مجازات‌های جایگزین حبس، پابند الکترونیکی و الزام به ارایه خدمات رایگان در راستای کاهش جمعیت کیفری تأکید کرد.

وی بر اتخاذ رویه واحد در عملکرد دادسرا توسط دادستان‌ها، تعیین تکلیف خودروها و وسایط نقلیه توقیفی، تکریم ارباب رجوع و استفاده از ظرفیت دادرسی الکترونیکی در خصوص زندانیان تأکید کرد.

رئیس کل دادگستری استان آذربایجان شرقی خطاب به حوزه‌های قضایی که نسبت به ساماندهی مشاوران املاک و خودرو اقدام نکرده‌اند مهلت داد تا پایان سال نسبت به ساماندهی آن‌ها اقدام کنند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.