حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17823 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۱
شناسه : 37323

 حسینعلی ایزد از آزادسازی بیش از ۲ هزارمترمربع از حریم و بستر رودخانه گرگانرود خبر داد. دادستان گنبدکاووس افزود: ۱۱ بنای غیرمجاز ساخته شده در حریم و بستر رودخانه گرگانرود به مساحت بیش از ۲ هزار متر مربع تخریب شد. وی بیان کرد: به سازندگان این بناهای غیرمجاز نیز، فرصت داده شد تا آهن آلات […]

پ
پ

 حسینعلی ایزد از آزادسازی بیش از ۲ هزارمترمربع از حریم و بستر رودخانه گرگانرود خبر داد.

دادستان گنبدکاووس افزود: ۱۱ بنای غیرمجاز ساخته شده در حریم و بستر رودخانه گرگانرود به مساحت بیش از ۲ هزار متر مربع تخریب شد.

وی بیان کرد: به سازندگان این بناهای غیرمجاز نیز، فرصت داده شد تا آهن آلات و نخاله های حاصل از قلع و قمع این بناها را از حریم و بستر رودخانه خارج کنند.

دادستان ایزد افزود: در راستای تبصره ۴ ماده ۲ قانون توزیع عادلانه آب، ساخت و ساز و تجاوز به حریم و بستر رودخانه ها ممنوع است و امور آب مکلف است بدون طی تشریفات قانونی، بناهای غیرمجاز را تخریب کنند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.