حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17826 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۸
شناسه : 37303

معین افشاری اظهار کرد: دادگاه عمومی بروات در راستای سیاست های ابلاغی قوه قضاییه مبنی بر رفع موانع و حمایت از تولید و پیشگیری از وقوع جرم از یک سال گذشته بدنبال حل مشکلات شرکت ریگان خودرو است. وی اضافه کرد : در این رابطه چندین جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی در ابعاد حقوقی و قضایی […]

پ
پ

معین افشاری اظهار کرد: دادگاه عمومی بروات در راستای سیاست های ابلاغی قوه قضاییه مبنی بر رفع موانع و حمایت از تولید و پیشگیری از وقوع جرم از یک سال گذشته بدنبال حل مشکلات شرکت ریگان خودرو است.

وی اضافه کرد : در این رابطه چندین جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی در ابعاد حقوقی و قضایی با مسئولان مختلف بانکی ،صنایع،گمرک و سایر بخش ها با مدیران شرکت ریگان خودرو برگزار شده است.

وی تصریح کرد:نهایتا در سفر حجت الاسلام و المسلمین حمیدی، رئیس کل دادگستری استان کرمان و بخشی، دادستان مرکز استان و با حمایت ویژه و صدور دستورات قضایی مبنی بر تحویل خودروهای پلاک شده که متعلق به مشتریان بود،کلیه محدودیت های شرکت ریگان خودرو در این رابطه مرتفع شد.

وی اعلام کرد: امروز اولین گروه از مشتریان شرکت ریگان خودرو بعد از گذشت سال ها موفق به تحویل خودروهای خود شدند.

وی گفت:امیدواریم با همت مسئولان و تلاش بیشتر مدیران شرک های خوردو سازی و همچنین حمایت دستگاه قضایی شاهد آن باشیم این شرکت خودرو سازی به تمام تعهدات خود جامعه عمل بپوشاند و رضایت مشتریان را حاصل کند.

گفتنی است حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم حمیدی رئیس کل دادگستری استان کرمان در ماه ۱۴۰۱ از صنایع خودروسازی منطقه ویژه ارگ بم اعلام کرده بود: در بازدیداز این واحدها تلاش می شود که مشکلات و موانع پیش روی آنها شناسایی شود.

وی عمده مشکل شرکت‌های خودروسازی را درحوزه گمرکی دانسته و گفت:باید برای رفع آنها پیگیری های لازم صورت گیرد.

وی یادآور شده بود: برخی مشکلات قضایی نیز در شرکت های خودروسازی وجود داشته که باید رصد و پیگیری شوند و براساس هماهنگی های لازم سیاست واحدی برای کمک به تولید و رفع مشکلات این واحدها انجام شود.

رئیس کل دادگستری استان کرمان افزود: درباره بسیاری از واحدهای تولیدی از جمله در حوزه خودروسازی باید قضازدایی شود و به نحوی تدبیر شود که از بروز این مشکلات جلوگیری شود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.