حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17823 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۶
شناسه : 37262

حجت الاسلام و المسلمین موحدی راد به همراه شورای قضایی استان و معاونین قضایی، ظهر امروز با سردار مهدوی، فرماندهی سپاه انصار الرضا(ع) استان دیدار کردند. رئیس کل دادگستری استان ضمن تبریک ایام ولادت امام محمد باقر (ع) و حلول ماه رجب المرجب گفت: در سفر رئیس قوه قضائیه به استان مجموعه سپاه، سازمان اطلاعات […]

پ
پ

حجت الاسلام و المسلمین موحدی راد به همراه شورای قضایی استان و معاونین قضایی، ظهر امروز با سردار مهدوی، فرماندهی سپاه انصار الرضا(ع) استان دیدار کردند.

رئیس کل دادگستری استان ضمن تبریک ایام ولادت امام محمد باقر (ع) و حلول ماه رجب المرجب گفت: در سفر رئیس قوه قضائیه به استان مجموعه سپاه، سازمان اطلاعات و بسیج استان به نحوه شایسته ای امنیت این سفر را تأمین کردند که دستگاه قضایی استان از زحمات آن ها نهایت قدردانی و تشکر را دارد.

حجت الاسلام و المسلمین موحدی راد با اشاره به اتفاقات اخیر و قرار دادن نام سپاه در لیست سازمان های تروریستی توسط اتحادیه اروپا گفت: این موضوع به شدت محکوم است و دستگاه قضایی استان تمام قد از مجموعه سپاه پاسداران حمایت می کند.

وی ادامه داد: یکی از مأموریت های پیش بینی شده در قانون اساسی برای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دفاع از ارزش های اسلامی است که ما حضور فعال سپاه در عرصه ای مختلف سیاسی، امنیتی، مقابله با تهاجم فرهنگی، فقر زدایی، اشتغال زایی و … را در جهت انجام این مهم شاهد هستیم.

وی افزود: سپاه بازوی توانمند انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران است و دشمنان خوب فهمیده اند که اگر سپاه نباشد انقلاب و جمهوری اسلامی نیز نخواهد ماند.

حجت الاسلام والمسلمین موحدی راد گفت: ما نیز به عنوان یک پاسدار در کنار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در دفاع از ولایت، انقلاب اسلامی و قانون اساسی از هیچ کوششی فروگذار نخواهیم کرد.

رئیس کل دادگستری استان خراسان جنوبی با اشاره به سخن امام خمینی(ره)که فرمودند” اگر دشمن از کار شما عصبانی و ناراحت بود بدانید کارتان صحیح است” بیان کرد: حمله تند رسانه های بیگانه به سپاه پاسداران و اقدامات آنها در جهت تضعیف آن و به ویژه اقدام اخیر اتحادیه اروپا نشان می دهد که سپاه پاسداران انقلاب، این شجره طیبه ای که به همت امام خمینی (ره) ایجاد شده مسیر درست را طی می کند که اینگونه دشمنان نظام جمهوری اسلامی را عصبانی کرده است.

حجت الاسلام والمسلمین موحدی راد ادامه داد: آنگونه که در حدیث از امام صادق بیان شده، خداوند دشمنان اسلام را از احمق ها قرار داده که این را به وضوح در اقدامات خصمانه آنها می توان مشاهده کرد.

وی گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران همانند قبل و بلکه با توان بیشتر یار و مددکار و بازوی توانمند ی برای ولایت و خاری در چشم دشمنان خواهد بود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.