حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17810 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۷
شناسه : 37254

شمش آبادی  گفت: حوالی ساعت ۰۱:۳۰ امروز مامورین پلیس در حال گشت زنی در محدوده جاده شمس آباد شهرستان بمپور بودند که اشرار مسلح درگیر می شوند. دادستان مرکز استان سیستان و بلوچستان بیان کرد: در این درگیری اشرار مسلح به سمت ماموران شلیک کردند که منجر به شهادت ۲ نفر از آنها شد. وی […]

پ
پ

شمش آبادی  گفت: حوالی ساعت ۰۱:۳۰ امروز مامورین پلیس در حال گشت زنی در محدوده جاده شمس آباد شهرستان بمپور بودند که اشرار مسلح درگیر می شوند.

دادستان مرکز استان سیستان و بلوچستان بیان کرد: در این درگیری اشرار مسلح به سمت ماموران شلیک کردند که منجر به شهادت ۲ نفر از آنها شد.

وی افزود: در این درگیری سروان مختار مومنی رئیس کلانتری و استواریکم ابوذر امیدوار به فیض شهادت نائل و استوار میلاد عبداللهی مجروح شده است.

دادستان سیستان و بلوچستان گفت: دادستان ایرانشهر به همراه بازپرس در محل این حادثه حاضر شده اند و دستورات قضایی لازم برای دستگیری اشرار داده شده است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.