حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17826 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۹
شناسه : 37222

محمدرضا حداد با اعلام خبر ایجاد سازش ومختومه شدن در یک فقره پرونده مطالبه مهریه به میزان ۳۷۰ عدد سکه کامل بهار آزادی، اظهارکرد: در این پرونده مالی باموضوع مطالبه مهریه، محکوم بدلیل ناتوانی در پرداخت دِین، قریب به ۲ سال در زندان بسرمی برد. وی افزود: با همت و پیگیری‌های چند ماهه اعضا و […]

پ
پ

محمدرضا حداد با اعلام خبر ایجاد سازش ومختومه شدن در یک فقره پرونده مطالبه مهریه به میزان ۳۷۰ عدد سکه کامل بهار آزادی، اظهارکرد: در این پرونده مالی باموضوع مطالبه مهریه، محکوم بدلیل ناتوانی در پرداخت دِین، قریب به ۲ سال در زندان بسرمی برد.

وی افزود: با همت و پیگیری‌های چند ماهه اعضا و کارکنان یکی از شعب شورای حل اختلاف مستقر در زندان با گذشت شاکی، مقدمات آزادی این محکوم، از زندان فراهم شد.

تصریح کرد: تلاش ها و پیگیری‌هایی شعب ویژه زندانیان در سراسراستان یزد جهت آزادی زندانیان، نه تنها موجبات آزادی زندانیان و کاهش جمعیت کیفری زندان‌ها را بدنبال خواهد داشت بلکه این امر خداپسندانه موجب کاهش آسیب‌های اجتماعی متوجه خانواده زندانیان را نیز در پی خواهد داشت.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.