حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17823 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۱
شناسه : 37169

صادق جعفری چگنی  اظهار کرد: از ابتدای بارش‌های استان، به صورت مکرر اخطارهایی در خصوص آب‌گرفتگی معابر استان به مدیران شرکت مذکور داده شد اما در بارندگی اخیر مجددا شاهد انباشت آب‌های سطحی و عدم دفع صحیح فاضلاب بودیم. وی ادامه داد: پس از نشست با متولیان امر اعم از شهردار اهواز و مدیر آبفای […]

پ
پ

صادق جعفری چگنی  اظهار کرد: از ابتدای بارش‌های استان، به صورت مکرر اخطارهایی در خصوص آب‌گرفتگی معابر استان به مدیران شرکت مذکور داده شد اما در بارندگی اخیر مجددا شاهد انباشت آب‌های سطحی و عدم دفع صحیح فاضلاب بودیم.

وی ادامه داد: پس از نشست با متولیان امر اعم از شهردار اهواز و مدیر آبفای خوزستان، از محل‌های اجرای طرح اصلاح شبکه فاضلاب، بازدید شد و باتوجه به ضعف در عملکرد دستگاه متولی در مورد لوله‌گذاری و آسفالت خیابان‌های محل اجرای طرح، در راستای حفظ حقوق عامه، پرونده قضایی تشکیل و دستور بازداشت دو تن از معاونین آبفای و فاضلاب استان صادر شد.

جعفری چگنی گفت: پیش از این نیز به دنبال آب‌گرفتگی‌های مکرر معابر استان، پرونده قضایی برای مقصران آبگرفتگی‌های اخیر استان تشکیل شده بود.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان تصریح کرد: دستگاه قضایی استان هم‌راستا با سیاست‌های قوه قضاییه، نظارت بر حفظ حقوق شهروندان و برخورد با متخلفان در این زمینه را به عهده دارد و با مدیرانی که در انجام وظایف خود کوتاهی می‌کنند، برخورد جدی خواهد کرد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.