حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17826 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۴
شناسه : 37171

 محمدرضا حداد با اعلام خبر ایجاد سازش در پرونده اختلاف مالی یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریالی در یزد، اظهارکرد: پرونده‌ای با موضوع اختلاف مالی که در ۲ شعبه ۲۳ و ۲۷ شورای حل اختلاف شهرستان یزد مطرح بود، سرانجام با همکاری این شعبات و برگزاری جلسات متعدد با طرفین دعوی پس از چند ماه […]

پ
پ

 محمدرضا حداد با اعلام خبر ایجاد سازش در پرونده اختلاف مالی یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریالی در یزد، اظهارکرد: پرونده‌ای با موضوع اختلاف مالی که در ۲ شعبه ۲۳ و ۲۷ شورای حل اختلاف شهرستان یزد مطرح بود، سرانجام با همکاری این شعبات و برگزاری جلسات متعدد با طرفین دعوی پس از چند ماه تلاش، شاکی از بخشی از حق مورد مطالبه خود گذشت کرد.

وی افزود: با تسقیط مابقی بدهی، اختلاف چند ساله بین اصحاب دعوی برطرف و این پرونده با صلح و سازش مختومه شد.

رئیس اداره توسعه حل اختلاف استان یزد همچنین از تلاش بسیار اعضا و کارکنان شعب شوراهای حل اختلاف در سراسر استان در جهت حل اختلافات و ایجاد صلح و سازش بین اصحاب دعوی تقدیر و تشکر کرد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.