حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17810 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۹:۴۹
شناسه : 37161

محمود اسپانل از پلمب سه عطاری دیگر در راستای اجرای طرح مقابله با عرضه موادمخدر در عطاری ها خبر داد. دادستان مرکز استان گلستان گفت: این عطاری ها قرص های غیرمجاز که برخی از آنها حاوی ماده مخدر شیشه بود را با عنوان قرص های لاغری به مراجعان می فروختند. وی افزود: این عطاری ها […]

پ
پ

محمود اسپانل از پلمب سه عطاری دیگر در راستای اجرای طرح مقابله با عرضه موادمخدر در عطاری ها خبر داد.

دادستان مرکز استان گلستان گفت: این عطاری ها قرص های غیرمجاز که برخی از آنها حاوی ماده مخدر شیشه بود را با عنوان قرص های لاغری به مراجعان می فروختند.

وی افزود: این عطاری ها پلمب و برای مالکان آن پرونده قضایی تشکیل شد.

اسپانلو از پلمب دو قهوه خانه هم خبر داد و گفت: در این قهوه خانه هم، ماده مخدر گراس ( گُل) و تریاک به مشتریان فروخته می شد.

دادستان مرکز استان گلستان گفت: در قالب طرح مقابله با عرضه ماده مخدر در عطاری های گرگان، روزانه از عطاری های این شهرستان سرکشی می شود.

یک ماه پیش هم در گرگان ۲ عطاری که به مشتریان خود برای لاغری، کپسول های حاوی ماده مخدر شیشه و ترامادول، می فروختند، شناسیی و پلمب شدند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.