حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17823 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۹:۵۲
شناسه : 37164

 نهمین نشست شورای حفظ حقوق بیت‌المال در اراضی ملی و منابع طبیعی در دادگستری استان برگزار شد. در این نشست حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین جعفری رئیس کل دادگستری استان با اشاره به  مو ضوع آلودگی هوای اصفهان بیان کرد: کلان‌شهر اصفهان با دارا بودن صنایع گسترده و بزرگ در اطراف، با مشکل آلودگی هوا روبرو است و علی‌رغم […]

پ
پ

 نهمین نشست شورای حفظ حقوق بیت‌المال در اراضی ملی و منابع طبیعی در دادگستری استان برگزار شد.

در این نشست حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین جعفری رئیس کل دادگستری استان با اشاره به  مو ضوع آلودگی هوای اصفهان بیان کرد: کلان‌شهر اصفهان با دارا بودن صنایع گسترده و بزرگ در اطراف، با مشکل آلودگی هوا روبرو است و علی‌رغم برخی اقدامات در کاهش آلودگی‌های زیست محیطی از سوی برخی از صنایع، هنوز با وضع مطلوب فاصله وجود دارد.

وی افزود: دستگاه قضایی استان از یک سوء وظیفه حمایت از واحدهای تولیدی و صنعتی  در جهت رفع مشکلات اقتصادی و اشتغال را دارد و از سوی دیگر رعایت موارد مربوط به حفظ سلامت مردم و قوانین زیست‌محیطی را نیز در اولویت فعالیت های خود دارد..

رئیس کل دادگستری استان اصفهان بر لزوم رعایت مقررات زیست‌محیطی توسط شرکت‌های تولیدی تاکید و بیان داشت: با توجه به آلودگی کلان شهر اصفهان و اهمیت موضوع سلامت مردم، شرکت‌های تولیدی باید استانداردهای مربوط به آلایندگی و مسائل زیست‌محیطی را رعایت کرده و باید هر هزینه‌ و اقدامی که در جهت کاهش آلایندگی لازم است؛ انجام گیرد.

حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین جعفری در پایان از پیگیری ویژه دستگاه قضایی استان در رابطه با کاهش آلاینده‌های هوای اصفهان توسط مدعی العموم و دادستان مرکز استان خبر داد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.