حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17826 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۹:۴۱
شناسه : 37156

احمدرضا بهرامی  درباره اقدامات انجام شده دادگستری استان چهارمحال و بختیاری در حوزه اشتغال زندانیان برای مددجویان در مدت زمان ۹ ماهه سال جاری، بیان کرد: اقدامات قضایی برای اشتغالزایی زندانیان در سطح استان چهارمحال و بختیاری با اشتغال ۵۴۰ نفر زندانی به صورت اشتغال به کار خارج از زندان و ۸۵۸ نفر مددجوی زندانی […]

پ
پ

احمدرضا بهرامی  درباره اقدامات انجام شده دادگستری استان چهارمحال و بختیاری در حوزه اشتغال زندانیان برای مددجویان در مدت زمان ۹ ماهه سال جاری، بیان کرد: اقدامات قضایی برای اشتغالزایی زندانیان در سطح استان چهارمحال و بختیاری با اشتغال ۵۴۰ نفر زندانی به صورت اشتغال به کار خارج از زندان و ۸۵۸ نفر مددجوی زندانی برای اشتغال به کار در داخل زندان انجام شده است.

وی افزود: به منظور رسیدگی به مشکلات زندانیان، شورای طبقه بندی زندان هر هفته با تشکیل جلسه درخواست‌های مددجویان زندانی را بررسی می‌کند.

رئیس کل دادگستری استان چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: ابتدای سال جاری تاکنون، طی ۸ جلسه، کمیته ساماندهی زندانیان ضمن پایش جمعیت کیفری استان آخرین وضعیت زندان‌ها را مورد بازبینی قرار داده است.

وی افزود: در خصوص اقدامات قضایی صورت گرفته برای نظارت بر امور زندانیان مقامات قضایی استان چهارمحال و بختیاری از ابتدای سال ۱۴۰۱ تعداد ۹۱۳ بازدید از زندان‎های استان داشته‌‎اند که این بازدیدها نسبت به سال گذشته ۳ درصد افزایش داشته است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.