حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17823 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۰
شناسه : 37066

مهدی تقی زاده در نشست بررسی عملکرد حوزه های قضایی شرق استان کرمان اظهار کرد: درصد پرونده های مصالحه شده به پرونده های قابل صلح و سازش در شرق استان ۵۸ درصد بوده است. وی با اشاره به این مطلب که در حال حاضر ۴۴ شعبه شورای حل اختلاف در شرق استان فعالیت دارند، افزود: […]

پ
پ

مهدی تقی زاده در نشست بررسی عملکرد حوزه های قضایی شرق استان کرمان اظهار کرد: درصد پرونده های مصالحه شده به پرونده های قابل صلح و سازش در شرق استان ۵۸ درصد بوده است.

وی با اشاره به این مطلب که در حال حاضر ۴۴ شعبه شورای حل اختلاف در شرق استان فعالیت دارند، افزود: از این تعداد ۱۱ شعبه رایی، ۱۸ شعبه صلحی و ۱۵ شعبه روستایی هستند.

معاون توسعه حل اختلاف دادگستری کل استان کرمان ضمن بیان این مطلب که تعداد اعضاء و دبیران شوراهای حل اختلاف در شرق استان کرمان ۱۶۴ نفر است، بیان کرد: در حال حاضر ۲۸ صلح یار در شرق استان مشغول خدمت هستند.

تقی زاده بیان کرد: شعبه شورای حل اختلاف ویژه زندان در شهرستان بم نیز در سال جاری ۱۱۴ پرونده را به مصالحه ختم و زمینه آزادی ۳۰ زندانی را فراهم کرده است.

معاون توسعه حل اختلاف دادگستری کل استان کرمان گفت: در ۹ ماهه سال جاری ۱۸ هزار و ۲۰۴ پرونده به شعب شوراهای حل اختلاف شرق استان کرمان وارد و ۱۸ هزار و ۱۴۱ پرونده مختومه شده است که از این تعداد، ۹هزار و ۱۸۷ پرونده به مصالحه انجامیده است.

وی بیان کرد: شوراهای حل اختلاف شرق استان در سال جاری با ایجاد سازش در یک پرونده قصاص، از اجرای حکم قصاص نفس جلوگیری کرده اند.

معاون توسعه حل اختلاف دادگستری کل استان کرمان گفت: در حال حاضر ۹۲ درصد ابلاغیه های شوراهای حل اختلاف شرق استان کرمان به صورت الکترونیک صادر می شوند و متوسط زمان رسیدگی به پرونده ها نیز در شهرستان های بم ۳۹ روز، بروات ۱۹ روز، ریگان ۳۵ روز، فهرج ۹۸ روز و نرماشیر ۳۴ روز است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.