حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17810 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۳
شناسه : 37019

مجتبی قهرمانی اظهار کرد: به دستور دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قشم و در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق، مأموران دریابانی موفق شدند سه فروند شناور حامل محموله‌های دام قاچاق را شناسایی و توقیف کنند. مجتبی قهرمانی با بیان اینکه این محموله‌های قاچاق شامل ۹۰ رأس دام به ارزش تقریبی ۹ میلیارد و هفتصد میلیون […]

پ
پ

مجتبی قهرمانی اظهار کرد: به دستور دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قشم و در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق، مأموران دریابانی موفق شدند سه فروند شناور حامل محموله‌های دام قاچاق را شناسایی و توقیف کنند.

مجتبی قهرمانی با بیان اینکه این محموله‌های قاچاق شامل ۹۰ رأس دام به ارزش تقریبی ۹ میلیارد و هفتصد میلیون ریال است، تصریح کرد: طی این عملیات ۸ نفر از قاچاقچیان نیز دستگیر شدند که با صدور قرار تأمین کیفری در بازداشت به سر می‌برند.

وی با اشاره به اینکه قاچاقچیان قصد داشتند به وسیله قایق‌های تندرو این محموله‌های دام زنده را به یکی از کشورهای حوزه خلیج فارس منتقل کنند، گفت: با اقدام به موقع دستگاه قضایی و عملیات ضربتی مأموران دریابانی، از خروج این محموله‌های ارزشمند دام از مرزهای کشور و خسارات ناشی از آن جلوگیری شد.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان همچنین گفت: دستگاه قضایی در مبارزه با پدیده شوم قاچاق هرگز کوتاه نخواهد آمد و به همین منظور با تمام توان و بدون اغماض با قاچاقچیان برخورد خواهد کرد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.