حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17810 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۹
شناسه : 37026

جلال آفاقی معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل در بازدید از انبارهای گمرکات استان، با مطلوب ارزیابی کردن عملکرد موجود در خصوص تعیین تکلیف به موقع اموال، بر استمرار نظارت ها به ویژه تقویت نظارت در گمرک مرزی بیله سوار تاکید کرد. وی در بازدید از گمرکات استان ضمن مطلوب ارزیابی […]

پ
پ

جلال آفاقی معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل در بازدید از انبارهای گمرکات استان، با مطلوب ارزیابی کردن عملکرد موجود در خصوص تعیین تکلیف به موقع اموال، بر استمرار نظارت ها به ویژه تقویت نظارت در گمرک مرزی بیله سوار تاکید کرد.

وی در بازدید از گمرکات استان ضمن مطلوب ارزیابی کردن عملکرد موجود در تعیین تکلیف به موقع اموال به ویژه اموال تملیکی، حساسیت امور گمرکی در سرنوشت کشور را یادآور شده، بر تقویت نظارت ها مخصوصا در گمرک مرزی بیله سوار تاکید کرد.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل با یادآوری ضرورت تامین و نصب و راه اندازی دستگاه ایکس ری کامیونی در گمرک بیله سوار با اشاره به اقدامات و پیگیری‌های معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان که منجر به پیگیری قوه قضاییه از وزیر اقتصاد و دارایی و حصول نتایج مثبت شده، تاکید کرد: تا استقرار دستگاه موصوف، لازم است با تشدید نظارت‌ها از هر گونه سوء استفاده‌های احتمالی و تخلفات و اعمال مجرمانه فرصت طلبان و سودجویان که در کنار سایر خسارات، موجب اخلال در نظام اقتصادی کشور نیز می‌شوند، جلوگیری کرد.

آفاقی ادامه داد: مشکلات نباید نافی مسئولیت‌ها باشد و هر مسئول باید تمام توان خود را در حوزه تحت مسئولیت خویش برای مدیریت شرایط بکار بندد و کمبودها و مشکلات توجیهی بر ضعف و کاستی‌ها قرار نگیرد.

اعلام آمادگی تشکیلات قضایی استان برای حمایت از مامویت دستگاه‌ها در جهت تحقق عدالت و امنیت در تمام زمینه ها از جمله مطالب معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل در این بازدید بود.

در این بازدید که رئیس سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان اردبیل و سایر مدیران مرتبط با حوزه گمرکات استان نیز حضور داشتند، تقوی مدیر کل گمرکات استان اردبیل ضمن تقدیر از همکاری‌ها و حمایت‌های تشکیلات قضایی، طی گزارشی گمرکات استان اردبیل را به واسطه گمرک مرزی بیله سوار جزو یازده حوزه نظارت گمرکات کشور و نهمین گمرک ترانزیتی از ۱۶۴ گمرک خوانده، گفت: در ۹ ماه گذشته از سال، حدود دویست میلیون دلار صادرات در استان صورت گرفته است و با اعلام اینکه در حال حاضر روزانه دویست دستگاه، ترانزیت وجود دارد ادامه داد: در بحث درآمد، استان اردبیل با رشد ۴۲۳ درصدی مواجه می باشد.

حسب گزارش مدیر حقوقی و قضایی اداره کل گمرکات استان در حاشیه این بازدید: در نه ماهه گذشته از سال تعداد ۳۰۵ پرونده قاچاق با ارزش ریالی ۵۶۶ میلیارد ریال در استان توسط گمرک تشکیل گردیده و با این وجود ۵۳ درصد پرونده های قاچاق استان اردبیل متعلق به کاشف گمرک است.

سرپاکه رئیس سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان اردبیل نیز با ارایه گزارشی از وضعیت موجود و نبود اموال تملیکی بلاتکلیف در گمرک، مشکل نبود انبار در استان را یادآور شده، از مسئولان عالی استان مساعدت در تامین انبارهای مناسب برای سازمان را خواستار شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.