حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17826 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۰
شناسه : 36987

 محمدرضا حداد با اعلام خبر آزادی یک مددجوی زن بمناسبت ولادت حضرت زهرا(س) پس از ۲ سال تحمل حبس، اظهارکرد: در آستانه ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) با همت شعبه شورای حل اختلاف ویژه زندانیان مستقر در زندان شهرستان اردکان استان یزد و صلح یاران و با مشارکت یک خیر، یک زن مددجوی زندانی جرایم غیرعمدمالی […]

پ
پ

 محمدرضا حداد با اعلام خبر آزادی یک مددجوی زن بمناسبت ولادت حضرت زهرا(س) پس از ۲ سال تحمل حبس، اظهارکرد: در آستانه ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) با همت شعبه شورای حل اختلاف ویژه زندانیان مستقر در زندان شهرستان اردکان استان یزد و صلح یاران و با مشارکت یک خیر، یک زن مددجوی زندانی جرایم غیرعمدمالی از بند زندان رها شد.

وی با اشاره به اینکه این مددجو دارای ۳ فرزند است، افزود: با محکومیت مالی در ۴ فقره پرونده به ارزشی بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال، نزدیک به ۲ سال در زندان بسر می برد و با مشرکت یک خیر و تلاش مجموعه شورای حل اختلاف، به آغوش خانواده خویش بازگشت.

رئیس اداره توسعه حل اختلاف استان یزد با تقدیر و تشکر از فعالیت های بی دریغ اعضای شعب شوراهای حل اختلاف ویژه زندانیان در سراسراستان ابراز کرد: ترویج و توسعه فرهنگ صلح، گذشت، مدارا و عفو از توصیه‌های دین مقدس اسلام است که نهادهای سازشی در این راستای تحقق آنها گام‌های موثری را تاکنون برداشته‌اند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.