حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17823 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۵
شناسه : 36915

 رئیس کل دادگستری استان قزوین همراه با امام جمعه، رئیس دادگستری، دادستان، فرماندار و برخی مدیران شهرستان الوند استان قزوین از تصفیه خانه فاضلاب شهرک صنعتی البرز بازدید کرد. علی شعبانی در حاشیه این بازدید، اظهارکرد: وضعیت و زیرساخت های نگهداری فاضلاب در تصفیه خانه فاضلاب شهرک صنعتی البرز به صورت سنتی است که می […]

پ
پ

 رئیس کل دادگستری استان قزوین همراه با امام جمعه، رئیس دادگستری، دادستان، فرماندار و برخی مدیران شهرستان الوند استان قزوین از تصفیه خانه فاضلاب شهرک صنعتی البرز بازدید کرد.

علی شعبانی در حاشیه این بازدید، اظهارکرد: وضعیت و زیرساخت های نگهداری فاضلاب در تصفیه خانه فاضلاب شهرک صنعتی البرز به صورت سنتی است که می تواند مخاطراتی را برای محیط ایجاد کند و از حیث زیست محیطی نیز موجب نارضایتی برای اهالی شده است.

وی افزود: استفاده از محصول نهایی این تصفیه خانه در اراضی کشاورزی منطقه نیز جای بحث و بررسی دارد و باید میزان آلایندگی آن توسط کارشناسان تایید شود، تا سلامت عمومی جامعه را به خطر نیندازد.

رئیس کل دادگستری استان قزوین در ادامه بیان کرد: بهبود وضعیت این تصفیه خانه نیازمند سرمایه گذاری و تصمیمات کلان استانی است و مسئولان مربوطه باید در این خصوص چاره اندیشی و از تجربه و نحوه عملکرد سایر استان ها در این خصوص نیز استفاده کنند و قطعاً دستگاه قضایی نیز در این خصوص پیگیری ها و حمایت های لازم را خواهد داشت.

در این سفر یکروزه؛ رئیس کل دادگستری استان قزوین با حضور در دفتر امام جمعه شهر الوند با حجت الاسلام والمسلمین مهدوی دیدار و گفت‌وگو کرد و همچنین با بازدید از دادگستری و دادسرای شهرستان البرز با همکاران قضایی و اداری نیز دیدار کرد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.