حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17823 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۴
شناسه : 36939

 حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین اسدالله جعفری با حضور در نشست فرماندهان کلانتری ها و پاسگاه‌های استان به ایراد سخن پرداخت. وی در این نشست با اشاره به سابقه چندصدساله انگلیس در استعمار کشورهای دیگر بیان کرد: انگلیس از قرن ها پیش به انحای مختلف جنگ نرم، نیمه سخت و سخت شروع به نفوذ در کشورهای مختلف جهان و […]

پ
پ

 حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین اسدالله جعفری با حضور در نشست فرماندهان کلانتری ها و پاسگاه‌های استان به ایراد سخن پرداخت.

وی در این نشست با اشاره به سابقه چندصدساله انگلیس در استعمار کشورهای دیگر بیان کرد: انگلیس از قرن ها پیش به انحای مختلف جنگ نرم، نیمه سخت و سخت شروع به نفوذ در کشورهای مختلف جهان و آغاز فعالیت‌های مستعمرانه خود کرد. پس از آن آمریکا با حمایت مالی صهیونیست اقدام به وجود آوردن مکتب لیبرال دموکراسی کرد تا به تبع آن با تاسیس سازمان ملل و کدخدایی خودخوانده بر دهکده جهانی با همدستی انگلیس و اسرائیل، اهداف منفعت‌طلبانه و مستکبرانه خود را در کل جهان دنبال کند.

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران در سال ۵۷ با هدف نجات مظلومان جهان در برابر مستکبران و زورگویان به پیروزی رسید و از آن زمان بیشتر برنامه‌ریزی‌ها و اقدامات مستکبرانه با هدف از پا درآوردن این انقلاب آغاز و هر روز شدت بیشتری گرفت.

حجت الاسلام والمسلمین جعفری تقابل انقلاب اسلامی با جبهه کفر به سرکردگی استکبار را تقابلی بی نظیر در طول تاریخ خواند و اظهار کرد: فعال‌ترین میدان و تقابل که در طول تاریخ می توان پیدا کرد تقابل ۴۴ ساله استکبار جهانی با انقلاب است که شامل انواع اقدامات از جمله جنگ سخت، نرم و نیمه سخت است.

رئیس کل دادگستری استان، هدف دشمنان نظام را در ابتدا نابودی انقلاب و اگر میسر نشد انزوا جمهوری اسلامی و اگر آن‌هم عملی نشد جلوگیری از پیشرفت ایران عنوان و ادامه داد: دشمنان این نظام نه‌تنها به هدف مطلوب خود یعنی نابودی انقلاب و هدف محتمل خود که انزوای ایران بوده نرسیدند بلکه با ناامیدی نظاره‌گر پیشرفت‌های این انقلاب و نفوذ روزافزون در دنیا و تاثیرگذاری عمیق ایران در منطقه هستند تا جایی که نسیم بیداری اسلامی تا هزاران کیلومتر دورتر از مرزهای ایران وزیدن گرفته است و مظلومان جهان با الگو گرفتن از انقلاب اسلامی به مبارزه با زورگویان و استکبار جهانی برخاسته‌اند.

حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین جعفری ادامه داد: پس از آن که برنامه های دشمنان برای نابودی یا انزوای نظام به بن‌بست رسیده آنها به فکر متوقف کردن پیشرفت ایران در عرصه‌ها مختلف افتادند اما این ایده‌ آنها نیز عمل نشد تا جای که راض به کند کردن سرعت پیشرفت ایران در عرصه‌های علم،‌ اقتصاد، اجتماع، نظام و سیاس هستند و تمام برنامه‌ریزی ها دشمنان علیه ملت ایران با این هدف انجام می شود که نمونه‌ بارز آن را می توان در اغتشاشات اخیر ملاحظه کرد که دشمن با توسل به جنگ نرم، جنگ ترکیبی و شناخت سعی کرد با نفوذ در لایه‌های مختلف اجتماع و ایجاد ناامنی و مذهب ستیزی یا همان جنگ تمدنی، کشور را درگیر آشوب داخلی کرده تا به خیال خام خود چرخ پیشرفت ایران در عرصه های مختلف را از حرکت بازدارند.

رئیس کل دادگستری استان اصفهان ایجاد جنگ شناختی و جنگ تمدنی در ایران را یکی از آخرین حربه های امروز دشمنان نظام خواند و افزود: دشمنان برای دستیابی به اهداف خود با ایجاد جنگ شناختی و جنگ تمدنی سعی در متزلزل کردن اساس این انقلاب داشتند که چند عامل باعث شد که برنامه‌ها و اقدامات آنها به درِ بسته بخورد: از جمله، حضور رهبری حکیم، عالم، هوشیار، آگاه به زمان، متوکل و صادق به معنای واقعی که با رهبری مدبرانه خود ایران را به مرحله بازدارندگی رسانده است و عامل مؤثر حضور پرشور، بصیرت، مقاومت و ایستادگی مردم در صحنه‌های مختلف و پایی بندی آنها به ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی و دفاع جانانه از ولایت بوده است.


حجت الاسلام والمسلمین جعفری تداوم عزت و اقتدار ایران را تکیه بر نظر مقام معظم رهبری _(مدظله) یعنی پوشاندن جامه عمل به شعار «ایران قوی» دانست.

وی منظور از «ایران قوی» را اقتدار در اجزای حاکمیت و ارکان کشور بیان کرد و یکی از مهم‌ترین مؤلفه های این اقتدار را اقتدار نیروهای مسلح دانست.

رئیس کل دادگستری استان اصفهان در ادامه ایمان، فداکاری، دلدادگی به ارزش‌ها و اقتدار نیروهای مسلح و به ویژه نیروهای فراجا را عامل عزت و امنیت کشور عنوان کرد و حمایت، همراهی و پشتیبانی همه‌جانبه و قانونی دستگاه قضاییی از فراجا را از محورها و برنامه‌های مهم دادگستری استان دانست.

وی هماهنگی و انسجام دستگاه‌های مختلف امنیتی و اطلاعات و استانداری، دادگستری و فراجا در برقراری امنیت در استان اصفهان را رضایت‌بخش توصیف کرد و بر لزوم هماهنگی، پشتیبانی و انسجام روزافزون دستگاه قضا به عنوان رییس ضابطین با فراجا تاکید کرد.

حجت الاسلام و المسلمین جعفری تصریح کرد: همان گونه که پیشرفت نظامی، ایران را به مرز بازدارندگی رسانده و قدرت‌های جهانی جرأت مقابله نظامی با ایران را ندارند؛ دستگاه قضایی و نیروی انتظامیی باید به چنان قدرت بازدارندگی دست پیدا کنند که مجرمان، تبه‌کاران ، زورگویان و اراذل و اوباش و همه کسانی که آرامش، آبرو، مال و جان مردم را تهدید می‌کنند جرأت ارتکاب جرم را نداشته باشند.

وی در پایان بیان کرد: دستگاه قضایی استان همه‌جانبه حامی نیروهای پرتلاش نظامی، انتظامی و امنیتی در انجام ماموریت‌ها به منظور تحقق و تامین امنیت پایدار در جامعه بوده و خواهد بود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.