حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17823 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۴
شناسه : 36875

حسن خانجانی موقر با بیان اینکه دیدارهای حضوری با مردم جزیی از وظایف کاری خود و از سیاست‌های دستگاه قضایی است، اظهار کرد: به همین منظور دادستانی همدان به طور مستمر و با هدف تکریم ارباب رجوع، گره گشایی از کار مردم و رسیدگی به مطالبات آن‎ها هر هفته دوشنبه‌ها با همراهی معاونان در محل […]

پ
پ

حسن خانجانی موقر با بیان اینکه دیدارهای حضوری با مردم جزیی از وظایف کاری خود و از سیاست‌های دستگاه قضایی است، اظهار کرد: به همین منظور دادستانی همدان به طور مستمر و با هدف تکریم ارباب رجوع، گره گشایی از کار مردم و رسیدگی به مطالبات آن‎ها هر هفته دوشنبه‌ها با همراهی معاونان در محل دادسرا پاسخگوی مردم است.

وی با تأکید بر اینکه نشست و برخاست با مردم در هر فرصتی آن‌‎ها را امیدوار می‌‎کند، گفت: علاوه بر ملاقات عمومی در روزهای دوشنبه، دیدارهای چهره به چهره با مردم هم در مساجد و محلات به منظور حمایت از حقوق عامه و بررسی دغدغه مندی‌های شهروندان نیز انجام می‌شود.

دادستان همدان تصریح کرد: در ۹ ماهه نخست سال جاری ۳ هزار و ۵۸۴ نفر برای پیگیری مشکلات خود به این دادستانی مراجعه کرده که در نهایت با پیگیری‌های انجام شده ۶۸ درصد از این میزان، منتهی به نتیجه شده است.

وی افزود: مشکلات افراد با دستگاه‌های اجرایی، درخواست مرخصی از زندان، درخواست رأی باز و رأی کار، درخواست عفو و بخشودگی، درخواست استفاده از پابند الکترونیک، اعتراض به روند رسیدگی و تقاضای تسریع و نیز مساعدت در امور وثیقه عمده تقاضاهای مراجعه کنندگان بوده است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.