حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17823 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۷ دی ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۳
شناسه : 36828

دادستان مرکز استان هرمزگان به همراه معاون اجرای احکام دادسرا و مدیر کل زندان‌های استان از زندان مرکزی بندرعباس بازدید کرد و با حضور در جمع مددجویان به بررسی مشکلات قضایی آنان پرداخت. علیرضا احمدی منش در حاشیه این بازدید بر اهمیت استفاده از ظرفیت نهاد‌های ارفاقی برای تسریع در ساماندهی به وضعیت زندانیان تأکید […]

پ
پ

دادستان مرکز استان هرمزگان به همراه معاون اجرای احکام دادسرا و مدیر کل زندان‌های استان از زندان مرکزی بندرعباس بازدید کرد و با حضور در جمع مددجویان به بررسی مشکلات قضایی آنان پرداخت.

علیرضا احمدی منش در حاشیه این بازدید بر اهمیت استفاده از ظرفیت نهاد‌های ارفاقی برای تسریع در ساماندهی به وضعیت زندانیان تأکید کرد.

وی در ادامه افزود: نگهداری زندانیان تحت سامانه‌های هوشمند «پابند الکترونیک» آزادی مشروط، تعلیق مجازات، اعطای مرخصی منجر به آزادی و معرفی به کمیسیون عفو و تخفیف مجازات، از جمله مهمترین تسهیلات ارفاقی پیش بینی شده برای کمک به استخلاص زندانیان است.

احمدی منش همچنین بر استمرار حضور قضات و دادیاران پرونده‌های زندانی دار در بازداشتگاه‌ها و ندامتگاه‌ها به منظور نظارت بر حسن رفتار مددجویان و شناسایی افراد واجد شرایط برای استفاده از این تسهیلات قانونی تأکید کرد.

مصطفی کیشانی فراهانی مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان هرمزگان نیز در جریان این بازدید از حضور مسئولان قضایی در زندان‌های استان قدردانی کرد و گفت: این حضور هدفمند منجر به کاهش جمعیت کیفری در زندان‌های استان شده است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.