حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17823 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۲
شناسه : 36771

سید مهدی فلاح میری در رابطه با رهایی یک محکوم از قصاص نفس بمناسبت سالروز  شهادت سردار سلیمانی، اظهارکرد: این جوان محکوم به قصاص نفس از سال ۱۳۹۴ به دلیل جنایت بر نفس در زندان بسر می برد و اولیای‌دم پرونده راضی به گذشت از قصاص نمی شدند. وی با بیان اینکه به مناسبت سالروز […]

پ
پ

سید مهدی فلاح میری در رابطه با رهایی یک محکوم از قصاص نفس بمناسبت سالروز  شهادت سردار سلیمانی، اظهارکرد: این جوان محکوم به قصاص نفس از سال ۱۳۹۴ به دلیل جنایت بر نفس در زندان بسر می برد و اولیای‌دم پرونده راضی به گذشت از قصاص نمی شدند.

وی با بیان اینکه به مناسبت سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی تلاش اعضای دادستانی استان گیلان برای جلب سازش در پرونده‌ها و گذشت شکات بسیار داغتر و پر رنگ تر شده است، افزود: به همین دلیل اولیای دم پرونده مذکور با وساطت وتلاش دادستانی استان گیلان به حرمت خون شهید سلیمانی از حق اجرای قصاص خود گذشته و محکوم پرونده پس از ۷ سال از قصاص نفس رهایی یافته و فرصت مجددی برای ادامه زندگی به وی داده شد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گیلان همچنین از آمادگی مردم استان و تلاش مستمر کارکنان دادستانی استان گیلان جهت گذشت شکات و اولیای دم به حرمت خون سردار شهید حاج قاسم سلیمانی خبر داد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.