حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17826 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۸
شناسه : 36777

حسین رجبی  با اعلام خبر دستگیری کارمند کلاهبردار یکی از نمایندگی‌های فروش خودروهای خارجی در قزوین، اظهارکرد: بر اساس گزارشات و شکایت و تجمع مالباختگان در مقابل نمایندگی موصوف؛ مشخص شد یکی از کارمندان این نمایندگی همراه با همدستان خود مبالغ قابل توجهی بابت فروش خودرو از متقاضیان دریافت کرده اما تاکنون خودرویی به آنان […]

پ
پ

حسین رجبی  با اعلام خبر دستگیری کارمند کلاهبردار یکی از نمایندگی‌های فروش خودروهای خارجی در قزوین، اظهارکرد: بر اساس گزارشات و شکایت و تجمع مالباختگان در مقابل نمایندگی موصوف؛ مشخص شد یکی از کارمندان این نمایندگی همراه با همدستان خود مبالغ قابل توجهی بابت فروش خودرو از متقاضیان دریافت کرده اما تاکنون خودرویی به آنان تحویل نداده است.

وی افزود: بر اساس بررسی‌های اولیه این متهم از حدود ۳۰۰ نفر از شهروندان مبلغی بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان وجه نقد خارج از ضوابط و مقررات مربوط به نمایندگی دریافت کرده و متواری شده است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان قزوین ادامه داد: به همین دلیل پرونده شکایت مالبختگان تحت عنوان کلاهبرداری در یکی از شعب بازرپرسی دادسرای قزوین تشکیل و دستورات قضایی لازم جهت شناسایی و دستگیری متهم صادر شد.

رجبی تصریح کرد: بر اساس اقدامات و پیگیری های انجام شده، این کارمند کلاهبردار در یکی از شهرستان های مرزی شناسایی و دستگیر شد و تحقیقات و رسیدگی قضایی در این خصوص ادامه دارد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان قزوین همچنین هشدار داد: شهروندان مراقب فعالیت شرکت های خودرویی و افراد سودجو در این حوزه باشند و برای خرید خودرو به نمایندگی های مجاز مراجعه و در چارچوب قوانین و مقررات جهت ثبت نام اقدام کنند، زیرا خرید خودرو خارج از ضوابط امکان پذیر نیست و صرفاً در دام افراد فرصت طلب گرفتار می شوند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.