حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17823 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۵
شناسه : 36781

 فتاحی رئیس دادگستری شهرستان شبستر به همراه داداش زاده دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شبستر پیش از نماز جماعت مغرب و عشاء در ادامه برنامه های مستمر دیدار مردمی مسئولین قضایی شهرستان در مسجد جامع شهر علیشاه حاضر شد و با مردم ملاقات عمومی انجام داد. در این دیدار مسئولان قضایی شهرستان با گفت‌وگوی چهره […]

پ
پ

 فتاحی رئیس دادگستری شهرستان شبستر به همراه داداش زاده دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شبستر پیش از نماز جماعت مغرب و عشاء در ادامه برنامه های مستمر دیدار مردمی مسئولین قضایی شهرستان در مسجد جامع شهر علیشاه حاضر شد و با مردم ملاقات عمومی انجام داد.

در این دیدار مسئولان قضایی شهرستان با گفت‌وگوی چهره به چهره با مراجعان مردمی و دیدار مستقیم و بدون واسطه با مراجعه‌کنندگان پس از استماع درخواست‌های متقاضیان، مشکلات قضایی ۱۵ نفر از شهروندان بررسی و ارشادات قانونی لازم داده شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.