حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17823 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۰
شناسه : 36768

 مجتبی قهرمانی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان و معاونین وی، ضمن برگزاری دیدار مردمی به مشکلات حقوقی و قضایی ۱۰۰ نفر از شهروندان رسیدگی کردند. رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در حاشیه این دیدار با گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای مقاومت، اظهار کرد: ترویج فرهنگ پاسخگویی به مطالبات مردم […]

پ
پ

 مجتبی قهرمانی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان و معاونین وی، ضمن برگزاری دیدار مردمی به مشکلات حقوقی و قضایی ۱۰۰ نفر از شهروندان رسیدگی کردند.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در حاشیه این دیدار با گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای مقاومت، اظهار کرد: ترویج فرهنگ پاسخگویی به مطالبات مردم برخاسته از اعتقاد به جایگاه خدمت و وظیفه همه مسئولین است.

وی یادآور شد: امکان ارتباط دو سویه و چهره به چهره میان مردم و مسئولین، موجبات اقناع و جلب رضایت ارباب رجوع، شناسایی و رفع فوری برخی از مشکلات و نواقص و همچنین پاسخگویی صریح و شفاف را فراهم می سازد.

گفتنی است؛ به منظور تکریم ارباب رجوع و ایجاد تسهیلات بیشتر برای مردم، سامانه جامع نوبت دهی اینترنتی دادگستری هرمزگان به نشانی : my. adliran. ir راه اندازی شده و آماده خدمت رسانی آنلاین به مراجعین دستگاه قضایی است.

در این سامانه اینترنتی بخش هایی چون نوبت دهی دیدارهای مردمی، تعیین وقت مراجعه به شعب اجرای احکام حقوقی و کیفری و همچنین دادسرای عمومی و انقلاب، به تفکیک هر یک از حوزه های قضایی استان هرمزگان پیش بینی شده است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.