حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17823 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۳
شناسه : 36790

حجت الاسلام والمسلمین محمدصادق اکبری با اشاره به افزایش روند صلح و سازش در پرونده های قضایی استان مازندران در طول سال جاری اظهار کرد: میزان صلح و سازش صورت گرفته تعداد پرونده‌های با قابلیت صلح وسازش ۷۵هزارو ۵۰۶ مورد بوده است که از این تعداد ۶۹ هزارو ۲۳۳ فقره پرونده منتهی به صلح وسازش […]

پ
پ

حجت الاسلام والمسلمین محمدصادق اکبری با اشاره به افزایش روند صلح و سازش در پرونده های قضایی استان مازندران در طول سال جاری اظهار کرد: میزان صلح و سازش صورت گرفته تعداد پرونده‌های با قابلیت صلح وسازش ۷۵هزارو ۵۰۶ مورد بوده است که از این تعداد ۶۹ هزارو ۲۳۳ فقره پرونده منتهی به صلح وسازش شده است.

رئیس کل دادگستری استان مازندران در ادامه تاکید کرد: میزان درصد صلح وسازش به کل پرونده ها در شش ماهه نخست مسال ۳۱ درصد بوده که روندی افزایشی را نشان می دهد.

وی با اشاره به صدور مجازات‌های جایگزین حبس در محاکم استان مازندران بیان کرد: در شش ماهه نخست امسال حدود ۴ هزار و ۷۳۳مورد مجازات‌های جایگزین حبس صادر شده است که روند افزایشی در این راستا را نشان می دهد.

حجت الاسلام والمسلمین اکبری با اشاره به نهادهای ارفاقی(غیر ازجایگزین حبس) نیز عنوان کرد:۱۳ هزار و ۹۹۶ مورد نهادهای ارفاقی در این بازه زمانی داشتیم که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۴درصد رشد داشته است.

وی با بیان اینکه ۵۳۰ نفر از مددجویان استان مازندران از پابند الکترونیکی استفاده می کنند، عنوان کرد: استفاده از پابند الکترونیک  نسبت به مدت مشابه سال قبل بیش از ۷ درصد رشد داشته است.

حجت الاسلام والمسلمین اکبری با اشاره به انجام بیش از ۹ هزارو ۷۸۹ مورد دادرسی الکترونیک در شش ماهه نخست امسال یادآور شد: انجام دادرسی‌های الکترونیک در محاکم استان مازندران نسبت به بازه زمانی سال گذشته حدود ۲۱درصد افزایش داشته است.

رئیس کل دادگستری استان مازندران با اشاره به ۲ هزار و ۸۰۲ مورد بازدید قضات از زندان‌های استان گفت: تعداد پرونده‌های ورودی به محاکم و شورای حل اختلاف این استان ۵۳۰هزار و ۳۳۹ فقره بوده است و تعداد پرونده های مختومه در محاکم و شوراهای حل اختلاف۲۳۴هزار و ۶۴۱ فقره پرونده بوده است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.