حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17823 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۰
شناسه : 36621

 مهدی مهرانگیز با حضور در دادگستری شهرستان دشتستان با همکاران قضایی و اداری دیدار کرد و با شنیدن مسائل و مشکلات همکاران و بررسی وضعیت عملکرد شعبات، توصیه‌های لازم را در راستای ارتقای عملکرد ارائه داد. رئیس کل دادگستری استان بوشهر در حاشیه این بازدید اظهار کرد: با توجه به بررسی های بعمل آمده از […]

پ
پ

 مهدی مهرانگیز با حضور در دادگستری شهرستان دشتستان با همکاران قضایی و اداری دیدار کرد و با شنیدن مسائل و مشکلات همکاران و بررسی وضعیت عملکرد شعبات، توصیه‌های لازم را در راستای ارتقای عملکرد ارائه داد.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر در حاشیه این بازدید اظهار کرد: با توجه به بررسی های بعمل آمده از عملکرد این حوزه قضایی ۲ نفر از همکاران پر تلاش، تشویق و با اهدای لوح سپاس مورد تقدیر قرار گرفتند.

 مهرانگیز بیان کرد: همکاران ضمن رسیدگی منصفانه واحقاق حق مردم با دقت وسرعت لازم رضای خداوند سبحان را مد نظر قرار دهند که این امر رضایتمندی اکثر مردم از دستگاه قضا را نیز بدنبال خواهد داشت.

وی تکریم ارباب رجوع و رسیدگی به مسائل و خواسته های آن‌ها را از مهمترین امور دستگاه قضایی در استان بوشهر دانست و افزود: یکی از این موارد برگزاری ملاقات های مردمی است که اهمیت زیادی دارد و این امر باید به طور مستمر برگزار شود تا به انجام خواسته‌های به حق مردم و رفع مشکلات و گرفتاری آنان کمک شود.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر با تاکید بر توسعه ایجاد صلح و سازش، افزود: بر اساس آمار، تعداد پرونده های صلح و سازش در استان جایگاه مناسبی ندارد و باید در این خصوص بیشتر تلاش شود.

در ادامه این بازدید احکام صلح یاران دشتستان در مراسمی به تعدادی از آنان تحویل شد.

مهرانگیز درا ین مراسم نیز با بیان احادیثی به عظمت صلح وسازش در دین مبین اسلام پرداخت و گفت: تاکنون ابلاغ بیش از ۳۰۰ نفر از صلح یاران صادر شده که در تمامی حوزه های استان فعال هستند و روسای دادگستری و دادستان‌ها باید نسبت ارجاع پروندها به آنان اقدام و از این ظرفیت مهم ومغفول استفاده کنند.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر همچنین جهت بررسی مسایل ومشکلات امنیتی و بررسی جرایم و آسیبهای اولویتی شهرستان دشتستان همراه با معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم استان در شورای تامین شهرستان شرکت کرد.

وی در این جلسه پس از شنیدن گزارش های اعضای شورای تامین، بیان کرد: باید از جرایم خشن در شهرستان دشتستان پیشگیری کرد و در این خصوص تمام اعضای شورای تامین مکلف به همکاری وبرنامه‌ریزی جهت مدیریت، پیشگیری و کاهش جرایم خشن دراین شهرستان هستند.

وی افزود: مسئولانی باید وظایف خود را به نحواحسن انجام دهند و در صورت کوتاهی و یا اهمال در انجام وظایف خود باید تحت تعقیب قضایی قرار گیرند.

مهرانگیز عنوان کرد: پروندهای جرایم مهم در شعب ویژه و خارج از نوبت رسیدگی شده و مطابق دستورالعمل دادستان کل کشور قرار بازداشت موقت صادر و احکام اثر گذار و بازدارنده صادر خواهد شد.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر همچنین با تاکید بر حفظ و صیانت از حقوق بیت المال، گفت: در این راستا باید با متصرفان اراضی دولتی وملی و افرادی که اقدام به تغییر کاربری غیر مجاز اراضی می کنند با قاطعیت برخورد قانونی خواهد شد تا ضمن رعایت حفظ حقوق بیت المال مردم احساس امنیت کنند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.