حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17823 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۴
شناسه : 36636

نهمین نشست ستاد پیگیری اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی قوه قضاییه در استان با حضور دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان، تنی چند از مسئولان استانی و چند تن از مدیران واحدهای تولیدی برگزار شد. در این نشست که با محوریت بررسی و رفع مشکلات شرکت‌های تولیدی در مواجهه با پرداخت دیون خود برگزار شد سید […]

پ
پ

نهمین نشست ستاد پیگیری اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی قوه قضاییه در استان با حضور دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان، تنی چند از مسئولان استانی و چند تن از مدیران واحدهای تولیدی برگزار شد.

در این نشست که با محوریت بررسی و رفع مشکلات شرکت‌های تولیدی در مواجهه با پرداخت دیون خود برگزار شد سید محمد موسویان بر لزوم پیشگیری در بروز مشکلات واحدهای تولیدی تاکید و بیان کرد: تعدادی از واحدهای تولیدی به دلایل مختلف، توان پرداخت بدهی‌های خود به بانک‌ها، سازمان تامین اجتماعی و اداراتی چون گاز و برق و … را از دست دادند و این واحدها به تعطیلی کشیده شدند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان افزود: تعدادی از این واحدهای ورشکسته و در آستانه ورشکستگی با تلاش‌های فراوان و حمایت ستاد پیگیری اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی قوه قضاییه و کمک دیگر نهادها به عرصه تولید بازگشتند ولی تعدادی از این واحدها هنوز احیا نشده و باز گرداندن آنها به چرخه تولید کاری بسیار سخت و زمان‌بر است.

دبیر ستاد پیگیری اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی قوه قضاییه در استان اصفهان ادامه داد: اگر در زمانی که هنوز مشکلات واحدهای تولیدی عمیق و پیچیده نشده این واحدها به ستاد معرفی شوند با تدابیری ویژه می‌توان از پیشرفت مشکلات جلوگیری کرد و با حمایت از این واحدها اجازه نخواهیم داد چرخ تولید این مراکز تولیدی از حرکت بایستد.

موسویان بر لزوم طراحی و ساخت یک بانک اطلاعاتی حاوی اطلاعات به‌روز شرکت‌ها و کارخانه‌جات در خصوص روند پرداخت دیون توسط این واحدها تاکید و از اعضای این ستاد خواست تا هرچه سریع‌تر گام‌هایی در مسیر تهیه این بانک اطلاعاتی برداشته شود.

دادستان عمومی و انقلاب استان از تمام نهادها و ارگان‌های دولتی خواست تا در شرایط سخت اقتصادی با نگاه حمایتی به واحدهای فعال تولیدی به پویاتر شدن اقتصاد کشور به‌ویژه در عرصه تولید کمک کنند.

گفتنی است در این نشست دستوراتی در جهت رفع مشکلات چند واحد تولیدی صادر شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.