حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17810 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۱
شناسه : 36582

 عمران علی‌محمدی رئیس کل دادگستری ایلام و معاونین قضایی، با اقشار مختلف مردم و مراجعین به دستگاه قضایی استان ملاقات مردمی داشتند. در حاشیه این دیدار، رئیس کل دادگستری استان به اهمیت رسیدگی به درخواست ها و مشکلات مردم و مراجعین اشاره و اظهار کرد:در سند تحول دستگاه قضایی تکریم ارباب رجوع و کرامت مداری […]

پ
پ

 عمران علی‌محمدی رئیس کل دادگستری ایلام و معاونین قضایی، با اقشار مختلف مردم و مراجعین به دستگاه قضایی استان ملاقات مردمی داشتند.

در حاشیه این دیدار، رئیس کل دادگستری استان به اهمیت رسیدگی به درخواست ها و مشکلات مردم و مراجعین اشاره و اظهار کرد:در سند تحول دستگاه قضایی تکریم ارباب رجوع و کرامت مداری و رسیدگی به تظلمات، شکایات و دعاوی آنان به صورت ویژه مورد تاکید قرار گرفته است.

علی‌محمدی گفت: لزوم فراهم کردن زمینه ارتباط آسان و مستقیم مردم و مراجعین به دادگستری با مسئولین قضایی، برخورد توام با مهربانی و کرامت در عین رعایت عدالت و قاطعیت قضایی و پیگیری درخواست ها و مشکلات آنان به کلیه حوزه های قضایی استان ابلاغ شده است.

وی افزود: ارتباط مستقیم و بی‌واسطه با مردم سبب اطلاع و نظارت مسئولین از فرآیند انجام امور، اطلاع از نواقص و کاستی های موجود و ایجاد حس عدالت در بین مردم می شود و بر همین ‌اساس ملاقات‌های مردمی به صورت جدی در دستور کار مسئولین قضایی استان قرار دارد.

رئیس دادگستری استان ایلام خاطرنشان کرد: دیدار‌های مردمی مسئولان قضایی استان در راستای اجرای سیاست‌های کلان قوه قضاییه، تکریم و احترام به ارباب رجوع، حفظ حقوق شهروندی مراجعان و اعمال نظارت بر رسیدگی شایسته به امور قضایی و خدمت رسانی بهتر به مردم انجام می شود.

وی پس از بررسی تقاضاهای مطرح شده از قبیل تسریع در رسیدگی به پرونده ها، درخواست اعمال ماده ۴۷۷ قانون آیین دادرسی کیفری، تقاضای ارشاد و معاضدت قضایی، تسریع در اجرای حکم، تقاضای تخفیف، تبدیل و تعلیق مجازات، تقاضای اعطا و تمدید مرخصی از زندان، تقاضای اعسار از پرداخت محکوم به و تقسیط جریمه، تقاضای پابند الکترونیک و تقاضای اعطای مهلت و تعویق اجرای حکم به منظور رفع مشکلات موجود و پیگیری مطالبات شهروندان، دستورات لازم را صادر کرد.

متقاضیان دیدار با رئیس کل دادگستری ایلام، می‌توانند با مراجعه به وب سایت دادگستری کل استان به نشانیhttps://dadgostari-il.eadl.ir نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.