حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17826 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۴
شناسه : 36473

غلامعلی دهشیری در تشریح اقدامات دادگستری استان یزد در خصوص برگزاری دادرسی الکترونیک در محاکم استان، با اشاره به اهتمام ویژه رئیس قوه قضاییه بر اجرای سند تحول و تعالی و ارائه خدمات الکترونیک به مراجعان به جهت کوتاه کردن زمان رسیدگی، اظهارکرد: در ۶ ماهه نخست سال‌جاری، ۲ هزار و ۹۸۸ دادرسی الکترونیک در محاکم […]

پ
پ

غلامعلی دهشیری در تشریح اقدامات دادگستری استان یزد در خصوص برگزاری دادرسی الکترونیک در محاکم استان، با اشاره به اهتمام ویژه رئیس قوه قضاییه بر اجرای سند تحول و تعالی و ارائه خدمات الکترونیک به مراجعان به جهت کوتاه کردن زمان رسیدگی، اظهارکرد: در ۶ ماهه نخست سال‌جاری، ۲ هزار و ۹۸۸ دادرسی الکترونیک در محاکم حقوقی و قضایی استان یزد برگزار شده است.

وی افزود: در سالجاری با توجه به مزایای بسیار خوب دادرسی الکترونیک با ایجاد سامانه‌های متعدد برخط و نرم افزاری و راه اندازی دادرسی الکترونیک تعداد قابل توجهی از زندانیان استان یزد به صورت الکترونیکی در جلسات دادرسی حضور پیدا کردند.

رئیس دادگستری استان یزد، همچنین تاکید کرد: باهدف کوتاه کردن زمان رسیدگی‌ها و با راه ‌اندازی سیستم دادرسی‌ الکترونیک، در راستای اجرای طرح تحول، هوشمند سازی و استفاده از فناوری دادگستری استان در تلاش است تا این نوع دادرسی را به بالاترین نقطه رساند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.