حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17826 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۸
شناسه : 36479

مهرانگیز درمراسم بزرگداشت یادواره شهدای تواب و وداع باشهید گمنام که درزندان برازجان برگزارشد دستورنامه آزادی ۲ نفر از محکومین به قصاص را صادر کرد. رئیس کل دادگستری استان بوشهر در این مراسم از رهایی ۲ زندانی محکوم به قصاص با بخشیدن اولیای دم در استان بوشهر خبر داد و بیان کرد : این ۲ […]

پ
پ

مهرانگیز درمراسم بزرگداشت یادواره شهدای تواب و وداع باشهید گمنام که درزندان برازجان برگزارشد دستورنامه آزادی ۲ نفر از محکومین به قصاص را صادر کرد.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر در این مراسم از رهایی ۲ زندانی محکوم به قصاص با بخشیدن اولیای دم در استان بوشهر خبر داد و بیان کرد : این ۲ زندانی یکی پس از ۳ سال و دیگری پس از ۶ سال حبس با محکومیت قصاص در زندان به سر می بردند که با تلاش مسئولان قضایی ،پیگری شورای حل اختلاف استان بوشهر وشورای حل اختلاف زندان برازجان وصلح یاران ومعتمدین از قصاص رهایی یافتند.

وی در ادامه اظهار کرد: در سالجاری تا کنون ۱۳ نفر محکوم به قصاص با بخشش و بزرگواری اولیای دم و رضایت آنها از قصاص رهایی یافتند و به زندگی بازگشتند که ۵ نفر ازآنان درشهرستان دشتستان بوده اند.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر تصریح کرد: درخواست قصاص حق اولیای دم است اما آثار و برکات فراوان گذشت و بخشش در دنیا و آخرت بسیار زیاد است و در آموزه های دینی و قرآنی بر اهمیت بخشش و سازش تاکیدات زیادی شده است.

رئیس کل دا گستری استان بوشهر دراین مراسم با تبیین مقام والای حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها وگرامیداشت ایام شهادت آن بانوی بزرگوار وتجلیل از سید الشهدای مقاومت شهید حاج قاسم سلیمانی ،تلاش برای صلح وسازش را درشهرستان واستان بااستفاده از ظرفیت روحانیون وائمه جمعه وجماعات ،صلح یاران ،معتمدین وریش سفیدان وخانواده معظم شهدا وایثارگران ضروری دانست وبیان داشت : تاکنون تعداد ۵۰ نفر از صلح یاران معرفی وابلاع آنان صادر شده است.

وی در این مراسم از افراد اعم از شورای حل اختلاف وصلح یاران ،معتمدین وهمکاران قضایی که جهت اخذ رضایت از اولیا دم باعث رهایی از قصاص دونفر از هم نوعان خود شده وبه دامان خانواده واجتماع برگردانده شدند و اولیای دم با اهدای لوح سپاس تقدیر و تشکر کرد.

گفتنی است در این مراسم نامه آزادی رها شدگان از قصاص بادست مادرشهید غلامرضا جوان تقدیم آنان شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.