حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17823 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۵ دی ۱۴۰۱ - ۹:۵۴
شناسه : 36420

مجتبی قهرمانی ضمن بازدید سرزده از محاکم تجدید نظر این استان، در جریان نحوه رسیدگی، آمار ورودی پرونده و آراء صادره از این شعب قرار گرفت. در جریان این بازدید که رئیس محاکم تجدیدنظر استان نیز حضور داشت؛ رئیس کل دادگستری استان هرمزگان ضمن دیدار صمیمانه و رو در رو با قضات و کارکنان شعب […]

پ
پ

مجتبی قهرمانی ضمن بازدید سرزده از محاکم تجدید نظر این استان، در جریان نحوه رسیدگی، آمار ورودی پرونده و آراء صادره از این شعب قرار گرفت.

در جریان این بازدید که رئیس محاکم تجدیدنظر استان نیز حضور داشت؛ رئیس کل دادگستری استان هرمزگان ضمن دیدار صمیمانه و رو در رو با قضات و کارکنان شعب تجدید نظر، دستورات لازم را به منظور تسریع در روند رسیدگی‌ها و رفاه حال مراجعین صادر کرد.

رئیس شورای قضایی استان هرمزگان در ادامه با بیان این مطلب که تراکم حجم کاری در شعب تجدید نظر در سایه رضایتمندی و اظهار لطف و محبت مردم برطرف می‌ شود، گفت: بهبود وضعیت خدمت رسانی و تسهیل مراجعات مردم به واحد‌های قضایی، گامی مؤثر در جهت تحقق عدالت آسان و در زمره مهمترین اهداف سند تحول قوه قضاییه است.
رئیس کل دادگستری استان هرمزگان همچنین با اشاره به اینکه در نتیجه تلاش همکاران قضایی و اداری، مدت زمان رسیدگی به پرونده ها در محاکم استان کمتر شده است، تصریح کرد: آرای صادره از محاکم تجدیدنظر ضمن قطعیت؛ به جهت جایگاه عالی آن در نظام دادرسی از اهمیت ویژه‌ای برخوردارند و پس از صدور به عنوان سندی مهم در معرض دید همگان قرار می‌گیرند.

گفتنی است مجتبی قهرمانی در جریان این بازدید با برخی از مراجعین محاکم تجدید نظر استان هرمزگان نیز دیدار و گفتگو کرد و پس از استماع مطالبات آن‌ها، دستورات لازم را به منظور رسیدگی به مسائل و مشکلات مطرح شده صادر کرد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.