حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17810 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۴ دی ۱۴۰۱ - ۹:۴۵
شناسه : 36375

احمدی در حاشیه بازدید از نانواییهای سطح شهر این شهرستان ضمن بررسی و نظارت بر گران و کم فروشی، عرضه و خرید خارج از شبکه آرد، نحوه استفاده از کارت خوان ها در نانوایی ها با تخلفات مشهود برخورد و تذکرات لازم را به واحدهای صنفی ابلاغ کرد. وی ادامه داد: این گشت به منظور […]

پ
پ

احمدی در حاشیه بازدید از نانواییهای سطح شهر این شهرستان ضمن بررسی و نظارت بر گران و کم فروشی، عرضه و خرید خارج از شبکه آرد، نحوه استفاده از کارت خوان ها در نانوایی ها با تخلفات مشهود برخورد و تذکرات لازم را به واحدهای صنفی ابلاغ کرد.

وی ادامه داد: این گشت به منظور جلوگیری از گران‌ فروشی و کم فروشی، کاهش ساعت پخت نان و عرضه خارج از شبکه آرد یارانه‌ای، انجام گرفت و برخی از نانوایی‌ها به خاطر تخلفاتی نظیر گران‌ فروشی، کم فروشی و عدم رعایت موازین بهداشت محیط کار، توسط ماموران تعزیرات و اتاق اصناف جریمه شدند.

وی گفت: به نانوایی های متخلف تذکر داده شد در صورت تکرار، واحد صنفی پلمب خواهد شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.