حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17827 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۲
شناسه : 36396

 علی القاصی، با اعلام خبر خروج از ورشکستگی یک شرکت تولیدی در حوزه فولاد با پیگیری‌ها و حمایت‌های قضایی، اظهارکرد: این شرکت تولیدی که در حوزه فولاد فعالیت می‌کند، از سال ۱۳۷۹ در زمینه تولید میلگرد شروع به فعالیت کرد و به دلیل نوسانات بازار و واردات فولاد و کمبود نقدینگی دچار بحران شد که […]

پ
پ

 علی القاصی، با اعلام خبر خروج از ورشکستگی یک شرکت تولیدی در حوزه فولاد با پیگیری‌ها و حمایت‌های قضایی، اظهارکرد: این شرکت تولیدی که در حوزه فولاد فعالیت می‌کند، از سال ۱۳۷۹ در زمینه تولید میلگرد شروع به فعالیت کرد و به دلیل نوسانات بازار و واردات فولاد و کمبود نقدینگی دچار بحران شد که در نهایت به موجب دادنامه‌ای در سال ۱۳۹۴ حکم ورشکستگی آن صادر شد.

رئیس کل دادگستری استان تهران با بیان اینکه در اجرای ماده ۶۴ آیین‌نامه اجرایی قانون تصفیه امور ورشکستگی، پرونده به اداره تصفیه امور ورشکستگی دادگستری تهران ارجاع شد، خاطرنشان کرد: این اداره همزمان با پیشبرد امر تصفیه و تشکیل ۱۸ پرونده بستان‌کاری، در راستای تحقق شعار سال مبنی بر تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین و سیاست‌های کلان عدلیه در جهت حمایت از چرخه تولید، اقدامات لازم در جهت خارج کردن این واحد تولیدی از ورشکستگی آغاز شد.

وی تصریح کرد: با اقدامات صورت گرفته و حمایت‌های حقوقی و قضایی، واحد تولیدی مذکور با تلاش‌های اداره تصفیه امور ورشکستگی دادگستری استان تهران با ۱۵۰ نفر کارگر که به‌صورت مستقیم در آن مشغول به کار هستند، از ورشکستگی خارج شد.

القاصی در بخش پایانی سخنان خود با تاکید بر استمرار حمایت‌های حقوقی و قضایی از فعالیت‌های مشروع و قانونی تولیدکنندگان و واحدهای تولیدی اظهار کرد: شرکت تولیدی یاد شده تا پایان دی ماه سال جاری تحویل مالکان و سهامداران خواهد شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.