حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17823 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۳ دی ۱۴۰۱ - ۹:۲۷
شناسه : 36319

 حجت الاسلام و المسلمین مظفری، رئیس کل دادگستری استان قم همراه با حجت الاسلام والمسلمین غریب، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان قم با خانواده های شهدای امنیت، شهیدان زاهدلویی و مختارزاده دیدار کردند. حجت الاسلام و المسلمین مظفری در این بازدید با اشاره به مقام شامخ شهدا و منزلت و جایگاه شهید نزد خداوند […]

پ
پ

 حجت الاسلام و المسلمین مظفری، رئیس کل دادگستری استان قم همراه با حجت الاسلام والمسلمین غریب، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان قم با خانواده های شهدای امنیت، شهیدان زاهدلویی و مختارزاده دیدار کردند.

حجت الاسلام و المسلمین مظفری در این بازدید با اشاره به مقام شامخ شهدا و منزلت و جایگاه شهید نزد خداوند متعال اظهار کرد: نظام اسلامی ما دارای ریشه های مستحکم و عمیقی است و این ترور ها و تخریب ها و حرکت های کوردلانه و منافقانه هرگز نمی تواند آن را متزلزل کند.

رئیس کل دادگستری استان قم ادامه داد: جان‌فشانی، ایثارگری و فداکاری در راه اعتلای اسلام و قرآن،عزت و افتخاری است که خداوند متعال نصیب هر کسی نمی‌کند و از این بابت به شما تبریک عرض می‌کنیم چرا که این شهادت‌ها و ایثارگری‌ها است که موجب تداوم انقلاب و نظام جمهوری اسلامی شده است.

وی بیان کرد: خون این جوانان پاک و مطهر و فداکاری‌ها و ایثارگری‌هایی که این شهیدان والامقام نثار انقلاب، نظام اسلامی و مردم کرده اند، مسئولیت ما را بسیار سنگین‌تر کرده است و حفاظت و حراست از آرمان‌های انقلاب اسلامی وظیفه‌ای بسیار خطیری است که همه مسئولان باید به آن واقف باشند.

رئیس شورای قضایی استان قم تاکیدکرد: دستگاه قضایی با کسانی که آسایش و آرامش مردم را سلب می کنند برخورد قاطع کرده و آنان را به سزای اعمال خود خواهد رساند.

در پایان این دیدار حجت‌الاسلام‌ والمسلمین مظفری با اهدای لوح تقدیر، از خانواده معزز این شهیدان تجلیل کرد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.