حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Tuesday, 16 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17823 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۶
شناسه : 36339

نشست تعاملی قضایی انتظامی با حضور فرمانده فراجا، رئیس کل دادگستری استان اصفهان و تنی چند از معاونانش برگزار شد. حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین اسدالله جعفری در این نشست، بر لزوم هماهنگی دائم دستگاه قضایی و فرماندهی انتظامی استان تاکید و بیان کرد: ارتباط دستگاه قضایی و فرماندهی انتظامی همواره باید رابطه ای تنگاتنگ و مبتنی بر هماهنگی […]

پ
پ

نشست تعاملی قضایی انتظامی با حضور فرمانده فراجا، رئیس کل دادگستری استان اصفهان و تنی چند از معاونانش برگزار شد.

حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین اسدالله جعفری در این نشست، بر لزوم هماهنگی دائم دستگاه قضایی و فرماندهی انتظامی استان تاکید و بیان کرد: ارتباط دستگاه قضایی و فرماندهی انتظامی همواره باید رابطه ای تنگاتنگ و مبتنی بر هماهنگی و همکاری باشد چراکه گسترش عدالت و برقراری نظم و امنیت در جامعه بدون همکاری این دو نهاد امکان‌پذیر نیست.

رئیس کل دادگستری استان اصفهان افزود: نشست‌های تعاملی قضایی انتظامی با هدف افزایش هماهنگی ها و رفع مشکلات قضایی و انتظامی در مسائل مربوط به رسیدگی به پرونده‌ها، کاهش جمعیت کیفری، رفع اطاله دادرسی و اجرای احکام به صورت دوره‌ای برگزار می شود.

وی بررسی عملکرد‌ دادگستری استان و نیروی انتظامی در حوزه‌های رسیدگی و اجرای احکام پرونده‌های خاص امنیتی و اقتصادی، حوزه فضای مجازی، پلیس مواد مخدر، پلیس آگاهی و پلیس اطلاعات و امنیت را از دیگر محورهای نشست‌های تعاملی قضایی انتظامی قلمداد کرد.

رئیس کل دادگستری استان اصفهان، اجرای طرح‌‌های ضربتی مبارزه با مجرمان حرفه ای در جرائم خاص و خشن در آینده و برنامه‌ریزی جهت انجام اقدامات پیشگیرانه و مراقبتی در آستانه تعطیلات نوروز و شروع سال جدید را از مصوبات این نشست اعلام کرد.

حجت الاسلام والمسلمین جعفری در پایان با تاکید بر اینکه قانون برای همه یکسان است و هیچکس اجازه سو استفاده از جایگاه خود برای دور زدن یا شکستن قانون را ندارد از عزم جدی دستگاه قضا برای برخورد با متخلفان و تضییع کنندگان حق مردم در هر سطح و جایگاهی خبر داد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.