حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17823 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۸ آذر ۱۴۰۱ - ۹:۲۳
شناسه : 36160

حجت الاسلام والمسلمین محمد صادق اکبری اظهار کرد: در آبان‌ماه امسال ۱۱پرونده مهم با تلاش شعب صلحی شوراهای حل اختلاف بویژه شعب مستقر در زندان به صلح و سازش رسید. رئیس کل دادگستری مازندران افزود: درپرونده های قصاص ایجاد صلح وسازش و فراهم کردن زمینه گذشت اولیای دم بسیار دشوار است اما با تلاش اعضای […]

پ
پ

حجت الاسلام والمسلمین محمد صادق اکبری اظهار کرد: در آبان‌ماه امسال ۱۱پرونده مهم با تلاش شعب صلحی شوراهای حل اختلاف بویژه شعب مستقر در زندان به صلح و سازش رسید.

رئیس کل دادگستری مازندران افزود: درپرونده های قصاص ایجاد صلح وسازش و فراهم کردن زمینه گذشت اولیای دم بسیار دشوار است اما با تلاش اعضای شورای حل اختلاف گام های بسیارخوبی برداشته شده است و از ۱۱ فقره پرونده منتهی به صلح و سازش در آذر ماه امسال ۲ پرونده با موضوع قصاص منتهی به مصالحه شد

حجت الاسلام والمسامین اکبری عنوان کرد: همچنین ۸ فقره پرونده مالی و یک فقره پرونده با موضوع نزاع دسته جمعی منتهی به صلح وسازش شد.

رئیس کل دادگستری مازندران به برقراری صلح و سازش بین اصحاب پرونده در دادسرا، محاکم بدوی و تجدیدنظر نیز تاکید کرد و گفت: دعوت به صلح وسازش در تمام مراحل رسیدگی به پرونده ها باید مورد توجه قرارگیرد.

وی یکی از دستاوردهای مثبت شعب ویژه مستقر در زندان را کاهش جمعیت زندانیان دانست و تاکید کرد: یکی از وظایف شوراهای حل اختلاف اقدام موثر در برقراری صلح و سازش و کاهش جمعیت زندان هاست و این مهم همواره باید مورد پیگیری قرار گیرد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.