حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17810 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۳
شناسه : 36173

 علی صالحی گفت: کیفرخواست ۱۶ قاچاقچی حرفه‌ای که با خرید و فروش غیرقانونی ارز، با مجموع مبالغ دو هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان، دو میلیون و ۴۱۱ هزار دلار و ۲۴۵ هزار یورو قاچاق و پولشویی کرده‌اند؛ در دادسرای جرایم اقتصادی صادر شد. دادستان تهران با بیان اینکه هرگونه خرید و فروش ارز بدون رعایت […]

پ
پ

 علی صالحی گفت: کیفرخواست ۱۶ قاچاقچی حرفه‌ای که با خرید و فروش غیرقانونی ارز، با مجموع مبالغ دو هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان، دو میلیون و ۴۱۱ هزار دلار و ۲۴۵ هزار یورو قاچاق و پولشویی کرده‌اند؛ در دادسرای جرایم اقتصادی صادر شد.

دادستان تهران با بیان اینکه هرگونه خرید و فروش ارز بدون رعایت ضوابط تعیین شده توسط دولت و بدون اخذ مجوز از بانک مرکزی از مصادیق قاچاق ارز محسوب می‌شود، اظهار کرد: در این پرونده، ارز سهمیه‌ای با استفاده از کارت‌های ملی اجاره‌ای توسط قاچاقچیان حرفه‌ای از صرافی‌ها خریداری و به دلالان فروخته شده است.

وی افزود: معاملات صرافی صرفاً در قالب شرکت تضامنی و با ثبت معاملات در سامانه سنا و به نرخ‌های اعلامی از سوی بانک مرکزی امکان پذیر است و در این پرونده بر اساس گفته‌های صریح متهمان و گزارش‌های مراجع ذیربط و اسناد معاملات ثبت شده در سامانه سنا، خرید و فروش ارز بدون رعایت ضوابط و مقررات و به قصد سودجویی و پولشویی صورت گرفته است.

دادستان تهران تصریح کرد: براساس اسناد و مدارک موجود، نحوه کار متهمان دلالت بر حرفه‌ای بودن قاچاقچیان دارد و در کیفرخواست صادره به استناد مفاد قانونی مرتبط برای آن‌ها درخواست مجازات شده است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.