حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17810 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۰
شناسه : 36123

 با حضور رئیس کل دادگستری استان البرز و معاون قضایی و سرپرست معاونت منابع انسانی دادگستری استان، آیین تحلیف ۱۰ نفر از کارآموزان دوره چهارم کارآموزی قضایی دادگستری کل استان برگزار شد و کارآموزان، پس از ادای سوگند فعالیت خود را در دادسراهای عمومی و انقلاب شهرهای مختلف استان آغاز کردند. در ابتدای این مراسم […]

پ
پ

 با حضور رئیس کل دادگستری استان البرز و معاون قضایی و سرپرست معاونت منابع انسانی دادگستری استان، آیین تحلیف ۱۰ نفر از کارآموزان دوره چهارم کارآموزی قضایی دادگستری کل استان برگزار شد و کارآموزان، پس از ادای سوگند فعالیت خود را در دادسراهای عمومی و انقلاب شهرهای مختلف استان آغاز کردند.

در ابتدای این مراسم حسین فاضلی هریکندی با یادآوری اینکه تمام مناصب حکومتی در نظام اسلامی، امانت هستند تصریح کرد: نوع تعامل و نحوه برخورد با مراجعان حتی برای کسانی که شاید تنها یک بار به مراجع قضایی مراجعه می‌کنند در نوع نگاه آن‌ها به دستگاه قضایی و حتی حاکمیت می‌تواند موثر باشد و به نوعی ارزیابی مثبت یا منفی ایجاد کند.

رئیس کل دادگستری استان البرز با تاکید بر اینکه شنیدن سخنان و اظهارات طرفین دعوا، انتخاب مسیر درست در تحقیقات و همچنین صدور رای از موضوعات مهم در امر قضاوت است متذکر شد: قضاوت یک فن است و صرف داشتن دانش تئوری کافی نیست بنابراین نباید در دوران پس از آغاز به فعالیت از حضور در دوره‌های آموزشی تکمیلی یا مراجعه به قضات با تجربه اجتناب کرد و اقتضا دارد قاضی هیچ وقت خود را بی‌نیاز از تلاش برای کسب تجربه نداند.

وی با اشاره به اینکه حدود ۷۰ درصد پذیرفته شدگان دوره چهارم کارآموزی قضایی با مساعدت ویژه رئیس قوه قضائیه و معاون منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضائیه در دادگستری کل استان البرز شروع به کار خواهند کرد،گفت: عمده جذب شدگان دوره اخیر بومی استان و برخی هم از کارکنان اداری هستند که پس از کسب نمره قبولی در آزمون ورودی، موفق به گذراندن دوره کارآموزی قضایی شده و امروز فعالیت خود را پس از ادای سوگند با سمت دادیاری در دادسرا آغاز می‌کنند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.