حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17823 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۲
شناسه : 35983

 حجت الاسلام و المسلمین عبدالحمید امانت بهبهانی در این بازدید ضمن بررسی پرونده‌ها و مشکلات این دو مجتمع، بر لزوم تسریع در رسیدگی به پرونده‌ها و رفع مشکلات مجتمع تاکید کرد. وی گفت: باتوجه به اهمیت فعالیت‌های شوراهای حل اختلاف در امر صلح و سازش و حل و فصل دعاوی، ایجاد فضای مناسب فیزیکی و […]

پ
پ

 حجت الاسلام و المسلمین عبدالحمید امانت بهبهانی در این بازدید ضمن بررسی پرونده‌ها و مشکلات این دو مجتمع، بر لزوم تسریع در رسیدگی به پرونده‌ها و رفع مشکلات مجتمع تاکید کرد.

وی گفت: باتوجه به اهمیت فعالیت‌های شوراهای حل اختلاف در امر صلح و سازش و حل و فصل دعاوی، ایجاد فضای مناسب فیزیکی و توجه ویژه به نیروهای خدوم و پر تلاش این مجموعه از برنامه‌های شاخص و مهم معاونت توسعه حل اختلاف استان است که این موضوع با جدیت مورد پیگیری قرار خواهد گرفت.

وی افزود: تلاش ها، زحمات و خدمات اعضای شوراهای حل اختلاف و ستاد صبر در حل و فصل دعاوی و ایجاد صلح و سازش در پرونده‌های حقوقی و کیفری بر هیچ‌کس پوشیده نیست و تلاش می‌کنیم که خدمات این عزیزان مورد حمایت بیشتر معنوی و مادی مسئولان قرار گیرد.

حجت الاسلام و المسلمین امانت بهبهانی در ادامه ضمن گفتگوی صمیمی با اعضای شورای حل اختلاف مجتمع‌های شماره ۳ و ۴ اهواز و شنیدن صحبت‌های آنان، خواستار تکریم ارباب رجوع به نحوه احسن و تسریع همراه با دقت در رسیدگی‌ها شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.