حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17823 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۹
شناسه : 35936

بابک محبوب علیلو اظهار کرد: به منظور مقابله با پدیده زمین خواری و حفظ حقوق بیت المال در امور اراضی و صیانت از منابع طبیعی و ملی کشور، دستگاه قضایی بدون اغماض با افرادی که بدون مجوز قانونی اقدام به تخریب، تصرف و تجاوز به اراضی و املاک دولتی و عمومی کنند و نیز در […]

پ
پ

بابک محبوب علیلو اظهار کرد: به منظور مقابله با پدیده زمین خواری و حفظ حقوق بیت المال در امور اراضی و صیانت از منابع طبیعی و ملی کشور، دستگاه قضایی بدون اغماض با افرادی که بدون مجوز قانونی اقدام به تخریب، تصرف و تجاوز به اراضی و املاک دولتی و عمومی کنند و نیز در بستر رودخانه ها، اراضی ساحلی و حریم قانونی رودخانه ها اقدام به ساخت وسازهای غیرمجاز کنند، به طور قاطع وقانونی برخورد می کند.

دبیر شورای حفاظت از اراضی ملی و منابع طبیعی دادگستری استان ادامه داد : طی ۸ ماه ابتدایی سال ۱۴۰۱، حدود ۴۴۷ هکتار از اراضی ملی به ارزش ۳۳۲ میلیارد و ۹۱ میلیون و ۵۶۱ هزار و ۳۳۲ ریال تصرف، خلع ید و به دولت اعاده شده است.

دادستان مرکز استان آذربایجان شرقی با تأکید بر اینکه دستگاه های متولی باید با اعمال نظارت به موقع مانع از ساخت و سازهای غیرمجاز و غیرقانونی شوند، افزود: میزان بازگشتی مطالبات و استیفاء هرنوع حقوق عمومی و نیز میزان اراضی که به دولت اعاده شده است. و کل استیفاء مطالبات عمومی در ۸ ماه ابتدایی سال ۱۴۰۱ را در مجموع به میزان ۴۹۷ میلیارد و ۲۵۴ میلیون و ۶۵۷ هزار و ۷۵ ریال عنوان کرد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.