حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17826 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۴
شناسه : 35948

مجتبی قهرمانی از رهایی یک زندانی محکوم به قصاص پس از ۷ سال با اعلام رضایت اولیای دم خبر داد. قهرمانی اظهار کرد: در نتیجه پیگیری دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان و تلاش اعضای شورای حل اختلاف زندان بندرعباس، خوشبختانه اولیای دم به حرمت ایام فاطمیه با استناد به عفو و رأفت اسلامی، […]

پ
پ

مجتبی قهرمانی از رهایی یک زندانی محکوم به قصاص پس از ۷ سال با اعلام رضایت اولیای دم خبر داد.

قهرمانی اظهار کرد: در نتیجه پیگیری دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان و تلاش اعضای شورای حل اختلاف زندان بندرعباس، خوشبختانه اولیای دم به حرمت ایام فاطمیه با استناد به عفو و رأفت اسلامی، لحظاتی پیش از اجرای حکم، رضایت خود را اعلام کردند و به این زندانی، حیاتی دوباره بخشیدند.

وی تصریح کرد: این هجدهمین اعلام رضایت در پرونده‌های قصاص از ابتدای سال جاری است که با همکاری مسئولان قضایی، اداره کل زندان ها و شورای حل اختلاف به ثمر نشسته است.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان همچنین، گذشت اولیای دم در این پرونده را اقدامی درخور تحسین، موجب خشنودی خداوند متعال و در تأسی از سیره و روش حضرات معصومین (ع) برشمرد و از اهتمام آن‌ها به این اقدام فداکارانه تشکر و قدردانی کرد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.