حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17810 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۴
شناسه : 35943

 علی صالحی با اشاره به لزوم برخورد قانونی با فروشندگان غیرمجاز گفت: در پی کمبود سرم در داروخانه ها و پس از کسب خبر از منابع اطلاعاتی پیرامون انتقال تعدادی سرم از داروخانه ای در خیابان پیروزی به محل و انبار غیر مجاز، این موضوع در دستور کار این دادستانی قرار گرفت. وی اظهار کرد: […]

پ
پ

 علی صالحی با اشاره به لزوم برخورد قانونی با فروشندگان غیرمجاز گفت: در پی کمبود سرم در داروخانه ها و پس از کسب خبر از منابع اطلاعاتی پیرامون انتقال تعدادی سرم از داروخانه ای در خیابان پیروزی به محل و انبار غیر مجاز، این موضوع در دستور کار این دادستانی قرار گرفت.

وی اظهار کرد: دستورات قضایی لازم جهت شناسایی متهمان و انبار نگهداری داروها خطاب به فرماندهی تهران بزرگ صادر شد که در ابتدا محل نگهداری سرم ها در منزلی در محدوده شیخ هادی شناسایی و تعداد ۳۰۲ عدد سرم کشف و جهت بررسی تخصصی و قابلیت مصرف تحویل دانشگاه علوم پزشکی مربوطه شد.

صالحی ادامه داد: متعاقبا با انجام اقدامات اطلاعاتی انبار دیگری در همان منطقه شیخ هادی شناسایی و پس از صدور دستور قضایی و ورود به محل، بیش از ۲ هزار و ۱۰۰ عدد سرم و هزاران قلم دارو و تجهیزات پزشکی و مواد آرایشی و بهداشتی غیر مجاز و قاچاق از واحد مذکور کشف شد.

وی گفت: تحقیقات همچنان ادامه دارد و در این راستا دو نفر بازداشت و پرونده قضایی تشکیل و به دادسرای ناحیه ۲۶ ارسال شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.